fifa 2003

  • פותח הנושא oewn
  • פורסם בתאריך

oewn

New member
fifa 2003

ראשית, ברצוני לדעת האם אנשים אוהבים את המשחק הזה, לדעתי יותר מדי מנפחים אותו מאשר מה שהוא באמת!!! שנית, הייתי רוצה לדעת איך נוגחים, אני לא מצליח. תודה מראש על שיתוף הפעולה o.e.w.n
 
למעלה