klaibert26
New member
explorer.exe
אני כבר התייאשתי!!!! יש לי ווינדוס xp .אחרי 2 דקות שמערכת עולה המחשב נהייה ממש איטי וההרד דיסק טוחן וגם המעבד עובד 100 אחוז. הסתכלתי ב proccess ונדהמתי לגלות ש explorer.exe לוקח לי פתאום 99% מהמשאבים . פירמטתי את c . התקנתי עוד הפעם את מערכת ההפעלה .שמתי פירוול של נורטון ואנטי וירוס וכעבור יומיים שוב התחילה לי אותה בעייה. יש למישהו מושג??? ד"א מחשב חזק .פנטיום 4 .
אני כבר התייאשתי!!!! יש לי ווינדוס xp .אחרי 2 דקות שמערכת עולה המחשב נהייה ממש איטי וההרד דיסק טוחן וגם המעבד עובד 100 אחוז. הסתכלתי ב proccess ונדהמתי לגלות ש explorer.exe לוקח לי פתאום 99% מהמשאבים . פירמטתי את c . התקנתי עוד הפעם את מערכת ההפעלה .שמתי פירוול של נורטון ואנטי וירוס וכעבור יומיים שוב התחילה לי אותה בעייה. יש למישהו מושג??? ד"א מחשב חזק .פנטיום 4 .