exe בpascall

melindo

New member
exe בpascall

אני מנסה ליצור קובץ exe בturbo pascall 7 על ידי האפשרות make ובbuild. אבל שום קובץ לא נוצר ואין לי מושג למה... אם זה משנה יש לי windows xp
 
למעלה