excel ואאוט לוק

kernel32

New member
excel ואאוט לוק

1.איך אני משיג ברשת חומר כתוב על אקסל? 2.האם באאוט לוק ניתן להוסיף מאקרו כמו בוורד (למשל)? תודה
 

AO

New member
חומר כתוב על אקסל

בכתובת http://www.j-walk.com/ יש קישורים,הסברים,טיפים ומאמרים שונים באקסל בכלל ובמאקרו בפרט. אפשר גם להירשם לקבלת טיפים שבועיים באתר: http://www.elementktips.com אלון
 

hadaro

New member
מאקרו באאוט לוק

אאוטלוק תומך בעבודה עם מאקרו, אך לא באותה הקלות כמו בוורד או באקסל - לא תוכל להקליט את המאקרו, אלא תהיה חייב לתכנת אותו ב-VB. למעשה, אם מדובר בפעולה, שאינה יחודית לאאוטלוק, תוכל להשתמש ביכולת ההקלטה של וורד או אקסל, ואז להעתיק ולשכתב את הקוד לעורך המאקרו של אאוטלוק. עוד פרטים על הקלטת מאקרו תוכל למצוא בתגובה לשאלה על מאקרו בוורד.
הדר
 

kernel32

New member
קודם כל תודה, אבל..(בעיה קשה)

האמת היא שדווקא להקליט מאקרו אין לי מושג איך עושים (ואפילו אין לי מושג מה זה אומר). אבל לתכנת אין לי בעיה ב VB וזו הייתה כוונתי . אבל, טוב.. אני אפרט. כתבתי תוכנית קטנה ל´חיתוך´ קובץ מצורף שנשלח עם אי מייל לאאוט לוק (לא אקספרס). הבעיה היא שאני צריך להפעיל את האאוט לוק, לראות אם יש כזה דואר (עם קובץ) ואז להפעיל את התוכנית שלי ולבצע את החיתוך (יותר נכון - התוכנית מבצעת אותו). המצב הרצוי הוא שבתוך האאוט לוק, אני אוסיף (ואולי אני רק חולם) פריט בתפריט או אייקון/כפתור שיפעיל את הקוד שלי. אפשרי? תודה!!! קרנל.
 

AO

New member
Inbox assistant

אני לא נימצא על יד אאוטלוק כרגע כדי לבדוק בעצמי אבל לדעתי שווה לבדוק בתפריט TOOLS את האופציה INBOX ASSISTANT אפשר לקבוע שם חוקים לזיהוי הודעות נכנסות עפ"י שם השולח´ שם הקובץ, מילים מסוימות וכדומה ולבצע איתם פעולות שונות, למשל לשלוח לספריה מסוימת. מה שנותר לבדוק זה אם ניתן גם להפעיל מאקרו לאחר שמזוהה כניסה של הקובץ הרצוי. בהצלחה אלון
 

kernel32

New member
זקוק לעוד פרטים..

סליחה על הבורות, אבל...כן אתה צודק, יש אפשרות לזיהוי שכזה, אבל איך אני מפעיל מאקרו בנקודה זו, האם אני כותב את זה בויזואל סטודיו מקמפל לתוכנית ומריץ סתם או....אני פשוט מעולם לא עסקתי במאקרואים ואין לי מושג לגביהם...תודה מראש!! קרנל.
 
למעלה