entrepreneur visa

ejik8

New member
entrepreneur visa

בבקשה עצתכם,
נשואה +1, בת 37 (בן זוגי בן 34). אני עם תואר ראשון בעיצוב תקשורת חזותית ונסיון תעסוקתי רחב של 10 שנים, לבן זוגי אין תואר - נסיון של שלוש שנים בתכנות לאייפון. אין לנו נסיון קנדי או לימודים בקנדה.
הגשתי ל-EE. עם מבחנים באנגלית ואישור התואר קיבלתי 300 נקודות. ברור לי שזה רחוק ממספיק. השאלה מה לעשות הלאה. לימודים פחות בא לשנינו, זה די האופציה האחרונה.
דיברתי עם עורך דין הממוקם בקנדה, עליו המליצו לי מכרים. הוא אמר שהאופציה הכי טובה שלנו זה entrepreneur visa ולדבריו לפי התרשמות ראשונית אני מתאימה לקריטריונים. עם הויזה אז אני אקבל אישור עבודה כעצמאית, בן זוגי - אישור עבודה רגיל ועם נסיון עבודה קנדי נוכל להגיש לתושבות קבע.
הוא אמר שזה תהליך חדש יחסית ומהיר יחסית.
מי מכיר ויכול להגיד לי אם זאת המלצה נכונה ומצאיותית?

תודה רבה
 

ejik8

New member
כן, הייתי עצמאית כמה שנים ויש לי אתר עם עבודות

האם אלה הדרישות היחידות לקבלת ויזה מסוג זה (חוץ מאנגלית כמובן) או שיש אותיות קטנות?
 

forgotmyname

New member
ברור שיש עוד דרישות. את לא הסתכלת באתר ממשלת קנדה?

הנה הלינק לעמוד שמתייחס לויזה הזו (יש כמה וכמה דברים שאפשר לבדוק שם, כמו גם כמובן אם יכולה לבדוק אם את eligible)
חלק מאוד חשוב שנראה לי שתדעי ישר -
Before applying, you will need to secure a commitment from a designated Canadian angel investor group or venture capital fund to invest in your business idea.
Citizenship and Immigration Canada has collaborated with Canada’s Venture Capital and Private Equity Association, the National Angel Capital Organization and the Canadian Acceleration and Business Incubation Association to identify the participating private sector organizations. A list can be found online at cic.gc.ca/startup.
To apply for the Start-Up Visa, contact one of these organizations and convince them your business idea is worth investing in.
מהמעט שאפשר להבין מכך הוא שאת צריכה להעמיד תיק משכנע מאוד מספיק בשביל חברות וותיקות שירצו להשקיע בך. אני מניחה שאתר עם עבודות זה לא מספיק.
 
אתה מתבלבל, הלינק שנתת הוא ליזמים בתחום ההיי טק, ומדובר

בתוכנית להבאת יזמים בעיקר בתחום הטכנולוגייה והסטארט אפים.
המסלול שאולי יתאים לה הוא המסלול של עובדים עצמאיים, או אמנים. לדעתי היא חייבת שיחה פרטנית עם יועץ שעושה תיקים אינדיבדואליים, ולא יועץ שעובד במטחנת בשר. לא מדובר כאן במקרה פשוט של צעיר אקדמאי בעל ניסיון מקצועי, שיכול לעשות EE לבד. זה הרבה יותר מורכב וייחודי.
 

ejik8

New member
ברור שהסתכלתי וזה נראה לי מאוד מורכב

בגלל זה רציתי לשמוע מה יש לאנשים עם נסיון בנושא להגיד.
לא ראיתי התייחסות ל SELF EMPLOYEE. איכן זה רשום?
 

forgotmyname

New member
self employed

הנה הלינק

זה מסלול הגירה לאמנים, סופרטאיים ואנשים שיכולים ורוצים לנהל חווה.
מציעה לך להתייעץ עם יועץ הגירה מורשה. בהצלחה!
 
יש הרבה אותיות קטנות, זה מסלול ייחודי שמתאים לעצמאיים

ובעלי הישגים מיוחדים בתחומי אמנויות. זה מסלול שבויש חשיבות לבדיקה של השלטונות הקנדיים לגבי הקריירה שלך, ויש שני מסלולים שונים, האחד הוא של יזמים, והשני הוא של SELF EMPLOYEE. לא הרבה אנשים מהגרים במסלולים האלה, ויש חשיבות רבה לשאלה איך מכינים את התיק ומציגים אותו לשלטונות ההגירה. פני ל 2 מהיועצות בדף הקשר אנג'לינה וננסי, הן מבצעות ייעוץ ראשוני חינם בסקייפ או בטלפון, ולשתיהן יש ניסיון במסלול המסויים הזה ותשמעי מה דעתן. כפוף להיקף העסקים שלך וכושר ההשתכרות. להלן הקישור: רשימת היועצים
 
הבהרה של היועצתה הגירה לגבי המסלול של Self-Employed

המסלול של Self-Employed מיועד לאמנים וספורטאיום ברמה בינלאומית (לדוגמה מוזיקאי שמופיע ברחבי העולם, ספורטאי שמשתתף באולימפיאדות) ו\או למנהלי משק חקלאי שרוצים להקים ולנהל משק חקלאי בקנדה. זה לא מיועד לאנשים עמצאים בתחומים כללים.

Nancy Lewin
Immigration Consultant
ICCRC #: R509063
Commissioner for Taking Affidavits
Toronto, Ontario, Canada
Tel: 1-647-338-2553 - email: [email protected]
http://www.canadaresident.com
 
על פני הדברים זה מציאותי

שלום רב,

על פני הדברים זה מסלול מציאותי. הזמן המפורסם לטיפול כפי שהוא מפורסם באתר של ה- IRCC הוא ארוך מאוד (כארבע שנים) אך בפועל הוא קצר הרבה יותר.
אבל בכל מקרה, זה דורש בדיקה מדוקדקת של הנתונים האישיים שלך.
ועוד הערה משום מה מצרפים כאן תמיד רק רשימת היועצים ולא מתייחסים לעורכי הדין.

בברכה,
ליאור איזנפלד, עו"ד (אונטריו וישראל)
 
למעלה