צודק סתם העתקתי מ- EN.
KLE בהחלט יותר מתקדם מבחינת המכלולים. אבל המכלולים הללו לא משמעותיים. ה- ER5 בהחלט מהווה תחלופה מעולה ל- GS500E גם כשיש לו מתלים מכוערים מאחור ובלם דיסק מיושן מאחור. מעבר לאפקט הויזואלי אין לזאת משמעות כלשהיא . האופנוע יציב בפניות והבולם האחורי מימלא עושה עבודתו נאמנה גם כשהוא מיושן. בעיניין ה- CB500 : רכבתי עליו ורכבתי על GS . אני מאוד מסמפט את ה- GS אבל ההונדה (למרות המתלה האחורי המיושן למראה) נותן תחושה בפניה טובה יותר מה- GS500. גם מבחני ההשוואות של רוכבים מנוסים ממני מדווחים על יתרון להונדה בפני כל סדרת ה- 500 בהרבה פרמטרים. קרור מים: כן כל קרור מים מתקלקל יותר מקרור אויר באופנועים ישנים כל כך. כן להונדה יש קרור מים שמתקלקל יותר מקרור האויר של הסוזוקי - אולם במכלול הרשימה עדיין יש יתרון להונדה מאחר והתנהגות הכביש חשובה מבחינה בטיחותית לעין ערוך מעניין התחזוקה. אז מה שאנו צריכים להדיין עליו באמת הוא : מי פונה יותר טוב הונדה CB500 או GS500E לתחושתי האישית הונדה CB500 טוב יותר.
KLE בהחלט יותר מתקדם מבחינת המכלולים. אבל המכלולים הללו לא משמעותיים. ה- ER5 בהחלט מהווה תחלופה מעולה ל- GS500E גם כשיש לו מתלים מכוערים מאחור ובלם דיסק מיושן מאחור. מעבר לאפקט הויזואלי אין לזאת משמעות כלשהיא . האופנוע יציב בפניות והבולם האחורי מימלא עושה עבודתו נאמנה גם כשהוא מיושן. בעיניין ה- CB500 : רכבתי עליו ורכבתי על GS . אני מאוד מסמפט את ה- GS אבל ההונדה (למרות המתלה האחורי המיושן למראה) נותן תחושה בפניה טובה יותר מה- GS500. גם מבחני ההשוואות של רוכבים מנוסים ממני מדווחים על יתרון להונדה בפני כל סדרת ה- 500 בהרבה פרמטרים. קרור מים: כן כל קרור מים מתקלקל יותר מקרור אויר באופנועים ישנים כל כך. כן להונדה יש קרור מים שמתקלקל יותר מקרור האויר של הסוזוקי - אולם במכלול הרשימה עדיין יש יתרון להונדה מאחר והתנהגות הכביש חשובה מבחינה בטיחותית לעין ערוך מעניין התחזוקה. אז מה שאנו צריכים להדיין עליו באמת הוא : מי פונה יותר טוב הונדה CB500 או GS500E לתחושתי האישית הונדה CB500 טוב יותר.