en

M O R M

New member
צודק סתם העתקתי מ- EN.

KLE בהחלט יותר מתקדם מבחינת המכלולים. אבל המכלולים הללו לא משמעותיים. ה- ER5 בהחלט מהווה תחלופה מעולה ל- GS500E גם כשיש לו מתלים מכוערים מאחור ובלם דיסק מיושן מאחור. מעבר לאפקט הויזואלי אין לזאת משמעות כלשהיא . האופנוע יציב בפניות והבולם האחורי מימלא עושה עבודתו נאמנה גם כשהוא מיושן. בעיניין ה- CB500 : רכבתי עליו ורכבתי על GS . אני מאוד מסמפט את ה- GS אבל ההונדה (למרות המתלה האחורי המיושן למראה) נותן תחושה בפניה טובה יותר מה- GS500. גם מבחני ההשוואות של רוכבים מנוסים ממני מדווחים על יתרון להונדה בפני כל סדרת ה- 500 בהרבה פרמטרים. קרור מים: כן כל קרור מים מתקלקל יותר מקרור אויר באופנועים ישנים כל כך. כן להונדה יש קרור מים שמתקלקל יותר מקרור האויר של הסוזוקי - אולם במכלול הרשימה עדיין יש יתרון להונדה מאחר והתנהגות הכביש חשובה מבחינה בטיחותית לעין ערוך מעניין התחזוקה. אז מה שאנו צריכים להדיין עליו באמת הוא : מי פונה יותר טוב הונדה CB500 או GS500E לתחושתי האישית הונדה CB500 טוב יותר.
 

dblast

New member
מוטי אתה לא מדוייק

אני אתייחס ל ER5 כיוון שיש אחד כזה ברשותי: כתבת ששהבלם האחורי מיושן - זה לא משנה כיוון גם הבלם דיסק של GS הוא לא רגיש והשימוש בו גם ככה לא דורש יותר מידיי. אם מתחזקים היטב ומשמנים את כל הצירים, ומכוונים את הבלם, הוא מצויין. קל למצוא אחד טוב? איך הגעת לזה? אני לא חושב שקל למצוא כל אופנוע במצב טוב בכללי ולא רק בדגם הזה.. זה דורש חשדנות, הבנה ובדיקה של איש מקצוע. בולמים מיושנים? נו אז מה? זה לא אופנוע ספורט. לשימוש שלו - עירוני + גיחות בינעירוניות הוא חבל"ז. נוח ויציב עד שלא מתחילים ללחוץ את האופנוע בכביש טכני במהירויות גבוהות. אגב, אם עושים את זה בשכל אז גם אפשר להינות איתו בפניות. הבולם של GS אגב, נוטה לשקוע עם הזמן כי גם הוא לא איכותי מי יודע מה.. אבל בגלל שיחיד הוא נהרס מהר יותר. עסק לא זול... מערכת קירור מים ישנה יכולה להיתקלקל? מה להיתקלקל? אם האופנוע טופל היטב אז מה בדיוק יתקלקל? גומיה יבשה בבית טרמוסטט? 5 דקות וזה מתוקן. ומה הקשר ליבואן? אם מטפלים לבד (וזה קל באופנוע הזה), אתה לא צריך כמעט את היבואן. כלים אמינים מאוד בידיים אוהבות. עלות אחזקה מצחיקה. צריכת דלק טובה. רק חבל שהביטוח יקר (לכולנו), אחרת זה היה כמעט חינם.
 

M O R M

New member
../images/Emo45.gif צודק ההבדלים מינוריים

א. צודק העניין של הבלם הוא לא משמעותי למעט עניין ויזואלי - ממלא עושה את העבודה טוב . ב. קל למצא אופנוע טוב כאשר יש מבחר גדול של משומשים בשוק. ER5 ו- GS500 הם הנפוצים ביותר מהסדרה ולכן יש יותר מבחר . ברור שצריך בדיקה מעמיקה של בעל מקצוע. ג. צודק שוב - הבולם המיושן של ה- ER עושה את העבודה נאמנה והעניין הוא רק "כאילו פגם" ויזואלי ואין לזאת משמעות אמיתית (אגב גם להונדה בולם מיושן כזה) ד. צודק הבולם של ה- GS500E נוטה לשקוע תחת משקל עודף , זה לא משמעותי פרט לקושיקל בהרמת האופנוע לג'ק מרכזי (גם לא יקר לתקן זאת). ה. כל מערכת קירור לאופנוע ישן מתקלקלת יותר מאין מערכת קירור כמו של GS500E .לכן כאשר מדובר באופנוע מאוד ישן זה נהיה יתרון קטן ל- GS500. ו. נכון קל לטפל לבד באופנועים הללו אבל לדעתי אילו שרוכשים מוצר כלשהוא ממטרו צריכים לדעת שיש בזה לפי דעתי האישית נכון להיום חיסרון ולא רוצה לפרט יותר. ז. צודק כלים אמינים וטובים.
 

dblast

New member
שלי הכי יפה ../images/Emo3.gif

אגב, מה יותר יפה לדעתכם, בולמים קדמיים (בקבוקים) בצבע שחור או כסוף? שוקל גם להבריק את האלומיניום...
 

M O R M

New member
תבדוק את עצמך בעניין האלומיניום - יש ציפוי

בדרך כלל לאלומיניום יש ציפוי רגיש נגד קורוזיה. תבדוק את הנושא עם בעלי מקצוע לפני שאתה משפשף ואו פוגע בציפוי באמצעות חימיכלים. שלא תיצור נזק מחוסר ידיעה. מעדיף כסוף.
 
morm

אז ככה עד לפני שנתיים בערך רכבתי על קטנוע דינק 200 שהוצאתי מהחברה אחרי שנה מכרתי ורכשתי kie ששירת אותי נאמנה כשנה וקצת מכרתי אותי לא מזמן ולא יודע בא לי קטע כזה של קאסטום בכיף הנסיעות שלי בערך 25 קילומטר ביום רכבתי על כלי כזה דווקה חמוד השאלה מה מעבר לכך לא בא לי להכנס להרפתקאות זה הכל יעשה את העבודה בלי פאדיחות זה מה שאני צריך ושוב תודה
 

Lone Rider

New member
אני מבין שאתה חדש לענייני פורומים וכו'..

בפעם הבאה שאתה מעוניין להגיב להודעה תלחץ על כפתור "הוספת תגובה" שמתחת להודעה לה אתה מעוניין להגיב ולא לכפתור "הוספת הודעה חדשה" שנמצא בראש העמוד.
 

מיצו

New member
בנוסף, נא לבחור נושא להודעה

כתיבת מילה כמו en או שם של גולש כמו MORM לא תועיל לך. אנחנו מנסים לעזור לך. קח את זה לתשומת ליבך בבקשה.
 
חוות דעת על en

אוקיי גם זו דרך ללמוד ונכון אני דיי חדש בכל הקטע של הפורומים תודה רבה בכל מקרה לכל המתיחסים ורק סעו בזהירות
 

kangal

New member
תגיד תודה שלא תקעו לך ישר דגל ../images/Emo34.gif

יש איזו נטייה ברורה בתקופה האחרונה בפורום הזה להדביק לכולם דגל צבעוני.
בצחוקייה, כן
 

StriX Starlight

New member
החלטת לאמץ את התדמית שדבקה בך?

במקום לנסות להלחם בה..?
עדיף, מי כמוני יודעת..
 

Ad H

New member
בשלב הזה, מה שהחלטתי כבר לא משנה. ../images/Emo10.gif ../images/Emo201.gif

 

Ad H

New member
רק תושיבי אותו על מושב אחורי של ZZR ותראי

כמה הוא מחייך.
 

mushdubi

New member
עדיף שלא

מי יודע איזו מחלה הוא יקבל מרוב הישבנים שעוברים על האופנוע שלך
 

Ad H

New member
תכלס...../images/Emo72.gif../images/Emo45.gif../images/Emo6.gif

אבל צריך לבחור את מילותיי בקפידה כעת.
 
למעלה