en hevrati .....sorry

The Knight Girl

New member
en hevrati .....sorry

ani beangilya!!!!!!! ani mitgaagat elchem kol kach!!!!! bay...love you!!!!! mekva shevantem...... ani lo batuach ochal lhicanes machar, az mazlal tov noga!!!!!!
 

חרבביש

New member
היי!

אני שמח שכיף לך
ואני הבנתי את כל מה שכתבת
את יכולה לקרוא עברית? at ychola likro ivrit? כי אם כן אז ההודעה הזאת לא לשווא... תגידי, זה סתם או שאת מחוברת כל הזמן הזה למסנג'ר?
 
אבל אני גם לא בארץ

אבל אני כותבת בעברית... כשאת כותבת הודעה, ליד ה 'סמיילים וסימנים לנושא' יש 'עברית' את לוחצת על זה ומופיעה לך מקלדת וירטואלית בעברית.
 
למעלה