ELO מחשמלת יותר או פחות

רון ו

New member
ELO מחשמלת יותר או פחות

רק השבוע יצא לי לצפות בהפקה של ההופעה ב dvd ולהוציא את רוזי וואלה המתוקה שמקשטת את הבמה התקליט הישן והשחוק שלי A NEW WORLD RECORD מוצלח ועשיר יותר מבחינת ההפקה המוסיקלית כלומר, לא תמיד המדיה מקלקלת, במקרה הנ"ל החמיצו את הפוטנציאל לדעתי. אבל המלודיה עם המוטיבים הקלאסיים המובהקים עדיין עושה לי את זה. כפי שטענתי הלחנה ממוחשבת עם בנק מלודיות קלאסיות היא להיט בדרך. רון
 

danaya

New member
they never had

realy good recording even the "gold" CDs are not so great but still i do love them dearly
 

ron99

New member
גם אני אוהב אותם-אבא שלי "דאג"

לשהמיע את התקליטים שלהם בלי סוף. להקה מצוינת אחלה מלודיקה וJEFF LINE ענק.
 

danaya

New member
../images/Emo6.gifi am doing the same

to my 4 year old son dont bring me down" his favorite
 

טאבו

New member
אני מת על הלהקה הזו

איך נזכרת בה עכשיו? תמיד תהיתי עם מישהו פה מאזין לשכאלה. גדי
 

Croc

New member
וואי, כמה תקליטים שלהם יש לי.......

הם גם נשמעים פיצוץ. לאמרות שהתאכזבתי מפורינר, אני מזהה גם ב-ELO את סימני הקיטש...... ושיר נוסף שאני מאוד מאוד אוהב - DO YA DO YA...... גנאדי
 
למעלה