עומרי האוזר
New member
EEE - מעבר מXP ללינוקס
הי, קניתי דרך נזק את הEEE. המחשב נהדר ואני מאוד מרוצה אבל המקום בכונן המובנה הולך ואוזל (למרות שהכל מותקן על הSD...). אני חושב לעבור ללינוקס. איך עושים את זה? חייבים כונן חיצוני? אני מכיר מאוד מעט את לינוקס (הרצתי כמה חודשים אובונטו עד שנמאס לי והבנתי שאני לא ממש מכיר את לינוקס ועכשיו אני מעונין לחזור לעשות את זה... יש למישהו רעיון איך עושים את זה? יש לי דיסק של אובונטו ואני חושב להתקין את קסובונטו...
הי, קניתי דרך נזק את הEEE. המחשב נהדר ואני מאוד מרוצה אבל המקום בכונן המובנה הולך ואוזל (למרות שהכל מותקן על הSD...). אני חושב לעבור ללינוקס. איך עושים את זה? חייבים כונן חיצוני? אני מכיר מאוד מעט את לינוקס (הרצתי כמה חודשים אובונטו עד שנמאס לי והבנתי שאני לא ממש מכיר את לינוקס ועכשיו אני מעונין לחזור לעשות את זה... יש למישהו רעיון איך עושים את זה? יש לי דיסק של אובונטו ואני חושב להתקין את קסובונטו...