s0p3rsa1yan
New member
edirol orchestral בעיה ...
אני ינסה להסביר את זה , אבל אני לא יודע אם אני יצליח כי אני לא מבין במוזיקה, אני שואל בשביל מישהו. בתוכנה קיובס וגם בפרוטי לופס, יש בעיה עם הפלאג הזה.. כשנגיד בן דוד שלי מקליט קול מסוים מהאורקסטל, אחרי זה כשהוא מנגן אותו, זה מנגן את הקול הראשון מהאורקסטל ולא את הקול(סמפל או איך שקוראים לזה) שבחר מהרשימה. ניסנו לשחק עם ההגדרות של הפלאג וזה לא עזר , ניסנו גם לשמור שינויים איפה שרשום save change options או משהו כזה. ניסתי להסתכל בהודעות קודמות, אבל אני לא בטוח שזה אותה בעיה..
אני ינסה להסביר את זה , אבל אני לא יודע אם אני יצליח כי אני לא מבין במוזיקה, אני שואל בשביל מישהו. בתוכנה קיובס וגם בפרוטי לופס, יש בעיה עם הפלאג הזה.. כשנגיד בן דוד שלי מקליט קול מסוים מהאורקסטל, אחרי זה כשהוא מנגן אותו, זה מנגן את הקול הראשון מהאורקסטל ולא את הקול(סמפל או איך שקוראים לזה) שבחר מהרשימה. ניסנו לשחק עם ההגדרות של הפלאג וזה לא עזר , ניסנו גם לשמור שינויים איפה שרשום save change options או משהו כזה. ניסתי להסתכל בהודעות קודמות, אבל אני לא בטוח שזה אותה בעיה..