DVD יש לי DVD שעובד ממחשב שהוצאתי , אני רוצה לחבר אותו למחשב נייד. א', אני צריך לקנות מתאם SATA ל-USB כדי להפעיל את ה-DVD או שאני צריך לקנות DVD חיצוני , משמעו DVD נייד? תודה רבה