DVD

חMודי

New member
DVD

יש לי DVD שעובד ממחשב שהוצאתי , אני רוצה לחבר אותו למחשב נייד. א', אני צריך לקנות מתאם SATA ל-USB כדי להפעיל את ה-DVD או שאני צריך לקנות DVD חיצוני , משמעו DVD נייד? תודה רבה
 

Y. Welis

New member
לפי החיבור שלו מאחורה. אם זה SATA אז מתאם

SATA ל-USB; אם זה IDE אז IDE ל-USB (עדיף קופסה אגב ולא כבל נטו - יותר בטוחה).
 

ypm

New member
המתאמים משולבים IDE + SATA אז לא משנה מה הDVD

 
למעלה