DPDT
אני צריך עזרה, לגבי הסוויץ', מה כל רגל עושה, לאן מתחברת כל רגל בצורה סטנדרטית באפקים. דף נתונים יעזור רק שאני לא ממש מוצא כאלו. ועוד משהו, במידה ואני מוסיף לד לאפקט שאני בונה, האם אפשר להכניס אותו בסוף של המעגל לקראת היציאה (כלומר אחרי כל המעגל אבל לפני שהוא מתחבר חזרה לסוויץ' ואז לאאוטפוט)?
אני צריך עזרה, לגבי הסוויץ', מה כל רגל עושה, לאן מתחברת כל רגל בצורה סטנדרטית באפקים. דף נתונים יעזור רק שאני לא ממש מוצא כאלו. ועוד משהו, במידה ואני מוסיף לד לאפקט שאני בונה, האם אפשר להכניס אותו בסוף של המעגל לקראת היציאה (כלומר אחרי כל המעגל אבל לפני שהוא מתחבר חזרה לסוויץ' ואז לאאוטפוט)?