DOWNGRADE TO XP...

yanirda

New member
DOWNGRADE TO XP...

היי אני מתחיל לבצע התקנה, והכוננים "נעלמים" והוא לא מצליח לזהות... דגם המחשב... dv6000 hp מה השלבים שדרוש על מנת להיפתר מויסטה ולהתקין מחדש XP??? תודה מראש לעונים.. יניר.
 

יאיר B

New member
אגב, לפני שאתה מתחיל עם XP ברר שיש דרייברים

לדגם שלך (יש בעיה במרבית הנידיים החדשים של HP לגבי דרייברים ל-XP).
 

yanirda

New member
אני לא מצליח למצוא פתרון...

קראתי את התשובות שנאמרו ולא רלוונתי אליי... יש למישהוא הכוונה יותר מכוונת? יניר.
 
למעלה