DOWNGRADE TO XP... היי אני מתחיל לבצע התקנה, והכוננים "נעלמים" והוא לא מצליח לזהות... דגם המחשב... dv6000 hp מה השלבים שדרוש על מנת להיפתר מויסטה ולהתקין מחדש XP??? תודה מראש לעונים.. יניר.