Doriforika kanalia

Hlias Sat

New member
Doriforika kanalia

Tin idea me to europaiko dikastirio tin iha ke go, alla ohi gia na doume Ert alla gia na xekatharisi to thema me ta dithen pneumatika dikeomata pou embodizoun ti eleutheri enimerosi ton politon sti europaiki enosi. Tha eprepe na iparhi to dikaeoma na vlepi kanis tous stathmous tis patridas tou (i opia ine mellos tis E.E.) anexartita apo se pia hora tis E.E. zi. Mi nomizete i Nova bori na pezi kapio rolo sto na mi bori na di kanis ta kanalia pou theli alla autos o rolos kathoristike i proothithike apo tis iparhontes nomithesies. Kanonika mia tetia prosfigi tha eprepe na gini gia paradigma apo tous diaforous silogous pou iparhoun p.h. sti germania. Apo to elliniko kratos de boroume na perimenoume mia tetia energia oute apo tis megales hores tis Europaikis enosis giati autes ehoun psisi ta arnakia tous ke ine mia hara. Oles tous ehoun ta parisotera kanalia elauthera, i Germania, i Galia, i Italia, i Ispania... I hazi ine i mikeres hores opos i Elladam i Ollandia, Dania ktl. Opos ke na to paris to thema, oles autes i nomothesias peri ton peneumatikon dikeomaton ine farsa kapion poliethnikon giati siga na mi kathisi to Froilein Gita, i o Hainrih na valoun Antenna gia na doun Tolmi ke Goitia... gia na pis pos i poliethnikes kati tha hasoun.

למעלה