DNS

coolel

New member
DNS

לאיזה ספקית שרת הDNS שמתעדכן הכי מהר? אני יכול להשתמש בשרת DNS של ספקית אחרת(לא זו שלי), נכון? יש שרת ראשי ומשני משתמשים במשני רק כשהראשון נופל או גם כשהראשון לא מוצא אז מנסים בשני?
 

coolel

New member
מישהו?

????????????????????
 

eladts

New member
אפשר להשתמש באיזה שרת DNS שרוצים

אבל אין סיבה הגיונית לא להשתמש ב-DNS של הספק שלך. שימוש ב-DNS של ספק אחר יהיה בהכרח איטי יותר.
 

coolel

New member
אני לא מתכוון להחליף באופן קבוע את

השרת DNS שלי. פשוט קניתי דומין ואני כבר רוצה לראות אותו פועל... איך הDNS של אקטקום? כל כמה זמן הוא מתעדכן?
 

eladts

New member
תזדיין בסבלנות ../images/Emo13.gif

הכי מהר יהיה לבדוק מול שרת ה-DNS של מי שקנית ממנו את ה-DOMAIN, אבל זה יתקדם לכל שרתי ה-NS (התקינים) בעולם מהר מאוד.
 

coolel

New member
אין לי סבלנות! ../images/Emo13.gif

השרת של מי שקניתי ממנו משמש כשרת DNS רגיל לכל דבר? או רק לאתרים שמאוחסנים שם? אם אני יכניס אותו כשרת משני זה גם יפעל?
 

shsre

New member
......../

תשתמש בשרת ה- dns אשר רשמת אצל הרשם. עד כמה שאני זוכר, מחזור העדכון העולמי עבור entry חדש הוא 24-36 שעות.
 

eladts

New member
אתה חייב לשים אותו כראשי

כי המשני משמש רק במקרה של תקלה בראשי.
 

shsre

New member
......../

212.143.212.143 של נטויז´ין כשרת משני, נחשב לאמין וממוקם טוב עבור חיבור adsl (אפרופו מקל ארוך). אגב 012, הבעיה היא שהשרתים שלהם כן משתמשים בשרת dns עם כל ההשלכות שנובעות מכך...
 

jumpgate

New member
>>>

אני לא יודע מי השרת הטוב ביותר, אבל אני יודע מי השרת הגרוע ביותר
הפרס המפוקפק הזה מגיע ללא ספק לשרת ה DNS הראשי של קווי זהב (212.117.129.3). מומלץ לא לגעת בו עם מקל באורך מטר.
 

xroeeh

New member
הוא באמת נורא ואיום

אני זוכר מאבקים שהיו לי עם האינטרנט ולא הבנתי למה (מי חשב בכלל להאשים את ה DNS של 012??
), אחרי תקופה קצרה של סבל עברתי למשני שלהם (גם הוא לא מבריק במיוחד). דיברתי עם התמיכה שלהם, להם אין שמץ של מושג... רועי
 

shsre

New member
......../

אם בליכלוכין עסקינן. יום אחד דואר מ- 012 פסק להגיע כי בשרת הנ"ל נמחק הדומיין שלנו.
 

xroeeh

New member
~~~~>

לפני כשבועיים וחצי באמת ליום אחד פסק הדואר מלצאת... לקבל אני לא יודע כי אני לא משתמש בשרת שלהם
רועי
 

jumpgate

New member
>>>

עזוב, הם חושבים שהם תיקנו אותו... המשני באמת עוצר מדי פעם להרהר על משמעות החיים, אבל הוא עובד
 

moonman2002

New member
ומי שרוצה הסבר אפשרי

הם מריצים שרת DNS של מיקרוסופט כמו שאפשר לראות בפלט הבא של nslookup > version.bind. Server: pdns.goldenlines.net.il Address: 212.117.129.3 VERSION.BIND text = "Microsoft DNS Server SP 6.0" > ולמי שרוצה לבדוק ספקים אחרים הלינק להסבר דווקא מבית מיקרוסופט
 

antidot

New member
חחחח

אם זה NT, אני לא אתפלא... הDNSשל NT הוא עגלה... W2K דווקא בכלל לא רע (במגבלות) Antid0t
 

antidot

New member
---->

זה הדבר הראשון שקפץ לי לעיניים, אבל כבר ראיתי שרתים שמתחזים. כמובן בד"כ זה הפוך (שרת מייקרוסופטי מתחזה לBIND), אבל בכל זאת... Antid0t
 

antidot

New member
---->

אם מאוד בוער לך, תתקין שרת DNS לוקלי בלי להגדיר FORWARDERS Antid0t
 
למעלה