להקשיב כבר לא תוכל
אם בכלל תוכל כי לדיג'יי מיס טי(טל משהו שמה) אין חומרים משלה והיא הייתה פיקציה של איש השיווק שרוליק איינהורן(שניהל בין היתר את הברקנים,אנג'ל טירסףליאור מילר ואת יהל בזמנו והביא עוד דיגיי פיקציה בדמותו של ג'ורג בטטה-ההוא עם התחפושת בטטה) בכל מיקרה יש לה שני אוספים ביעני עריכתה,כיום הפקצה הקטנה בונה אתרים -אחד מהם הוא האתר של Father&San DJ Miss T - Vol. 1 Unmixed שיצא ב1999 בהפצה של אבי גואטה הפקות-אירוני אה? DJ Miss T - Vol. 2 mixed שיצא ב2000 בפונוקול אם אתה מעוניין אני מוכר את שני האוספים הללו תמורת עשרה שקלים חדשים,ת'יודע מה תביא מלבורו לייט .....
