למי שמעוניין .. לבחור בפריסה
א אזרי דאקס New member 31/1/03 #22 ../images/Emo35.gifבקשה יש לך דסקטופ ממש יפה,התוכל לשלוח את התמונה המקורית בלי האייקונים?
B Bajoran Preist New member 31/1/03 #20 אוה... טוב, לכולנו יש גם צרכים אחרים שלי זה הספינה הרומולנית של נמסיס
S sysiphus New member 2/2/03 #42 כאן ג'ניפר לאב היואיט אני מאוהב בה עוד מ"שולחן לחמישה". יש לה יופי מדהים של The Girl Next Door.
ע עייף כרוני New member 31/1/03 #31 fragelrock !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! שיוווווווווווווווו איך שהעייף מת מת מתתתתת על הסדרה הזאתי !!!!!!!!
fragelrock !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! שיוווווווווווווווו איך שהעייף מת מת מתתתתת על הסדרה הזאתי !!!!!!!!
S sysiphus New member 1/2/03 #33 fraggle rock Travelling Uncle Mat ו-Wembley מגיבורי הילדות שלי! אין ספק, מהסדרות המוצדקות ביותר!
ט טאשה יאר New member 31/1/03 #29 Traveller! תביא את הקובץ! בבקשה.... נראה לי שאני עושה פה אוסף. בכל מקרה- אני רוצה את זה שלך ללפטופ שלי.... אפשר?
Traveller! תביא את הקובץ! בבקשה.... נראה לי שאני עושה פה אוסף. בכל מקרה- אני רוצה את זה שלך ללפטופ שלי.... אפשר?
ט טאשה יאר New member 1/2/03 #36 ../images/Emo143.gifתודה!!../images/Emo143.gif לא יכולתם להגיד קודם???
N n i v1 New member 1/2/03 #37 דסקטופים האם יש צורך להזכירכם שיש לנו מגוון גדול מאד של תמונות מסע בין כוכבים אצלנו בפורום? אני מזמין אתכם להיכנס ולהוריד משם את הדסקטופ הבא. אגב, מי מוכן להסביר לי איך שמים את תמונת הדסקטופ שלכם אצלנו בפורום? ניסיתי ולא הצלחתי... תודה
דסקטופים האם יש צורך להזכירכם שיש לנו מגוון גדול מאד של תמונות מסע בין כוכבים אצלנו בפורום? אני מזמין אתכם להיכנס ולהוריד משם את הדסקטופ הבא. אגב, מי מוכן להסביר לי איך שמים את תמונת הדסקטופ שלכם אצלנו בפורום? ניסיתי ולא הצלחתי... תודה