desctop-ים

../images/Emo35.gifבקשה

יש לך דסקטופ ממש יפה,התוכל לשלוח את התמונה המקורית בלי האייקונים?
 

Bajoran Preist

New member
אוה... טוב, לכולנו יש גם צרכים

אחרים
שלי זה הספינה הרומולנית של נמסיס
 

טים ג

New member
אם

זו ג'ניפר לוב חיוייט, אז לא אכפ לי אם אתה טרקי או לא
 

sysiphus

New member
כאן ג'ניפר לאב היואיט

אני מאוהב בה עוד מ"שולחן לחמישה". יש לה יופי מדהים של The Girl Next Door.
 
fragelrock !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שיוווווווווווווווו איך שהעייף מת מת מתתתתת על הסדרה הזאתי !!!!!!!!
 

sysiphus

New member
fraggle rock

Travelling Uncle Mat ו-Wembley מגיבורי הילדות שלי! אין ספק, מהסדרות המוצדקות ביותר!
 
Traveller! תביא את הקובץ!

בבקשה....
נראה לי שאני עושה פה אוסף. בכל מקרה- אני רוצה את זה שלך ללפטופ שלי.... אפשר?
 

n i v1

New member
דסקטופים

האם יש צורך להזכירכם שיש לנו מגוון גדול מאד של תמונות מסע בין כוכבים אצלנו בפורום? אני מזמין אתכם להיכנס ולהוריד משם את הדסקטופ הבא. אגב, מי מוכן להסביר לי איך שמים את תמונת הדסקטופ שלכם אצלנו בפורום? ניסיתי ולא הצלחתי... תודה
 
למעלה