אז הנה שלי
ואני רוצה לספר לכם שאנימאד מאד מינימליסט. הקטנתי את האייקונים שלי, הקטנתי את הפונטים שלהם. הסתפקתי במעט מאד אייקונים נדרשים ואני מרוצה עד מאד. זה אמנם לא בטר טרק, אבל קיבלתי המון מחמאות מאנשים שיושבים איתי בשיעורים. במקום להסתכל על המרצה, הם יושבים מאחורי ובוהים בדסקטוב שלי