desctop-ים

Lu Tze

New member
מה הבעיה?

יש סנו. Oh, I crack myself up... בכל מקרה, אתה עושה print screen sysrq הולך לצייר, מדביק את התמונה ושמר בקובץ JPG ומעלה את זה פה.
 

n i v1

New member
אז הנה שלי

ואני רוצה לספר לכם שאנימאד מאד מינימליסט. הקטנתי את האייקונים שלי, הקטנתי את הפונטים שלהם. הסתפקתי במעט מאד אייקונים נדרשים ואני מרוצה עד מאד. זה אמנם לא בטר טרק, אבל קיבלתי המון מחמאות מאנשים שיושבים איתי בשיעורים. במקום להסתכל על המרצה, הם יושבים מאחורי ובוהים בדסקטוב שלי
 
למעלה