DEL AXIM X5

dongding

New member
DEL AXIM X5

שלום לכולם, קיבלתי מארה"ב מחשב PPC הדגם הנ"ל. כיוון שאני ממש חדש בתכום אנא תענו לי אל כמה שאלות : 1. האם אפשר לעברת אותו?אם כן איזו תוכנה מומלצת? 2. האם כל התוכנות חייבות להיות "מיוחדות " עבור PPC? הורדתי אליו את הWINZIP הטוב והישן והוא ממש לא ידע איך לאכול אותו. 3. איזה אתרים מומלצים לתוכנות משחקים וכו' עבורו? מודה לכם , סרג'יו
 

castroman

New member
ברוכים הבאים לפורום ! ../images/Emo13.gif

ועכשיו לתשובות : 1.עברית -> כיום יש 2 סוגי עברית למכשירי PPC, אחת מבין איירון בכתובת www.pocketpc.co.il והשניה PDAC בכתובת www.wince.co.il 2.כן, התוכנות לPPC שונות מהתוכנות למחשב הרגיל, WINZIP בהחלט לא יעבוד על הPPC. 3.אתרים מומלצים- חפש בFAQ או בטאגליינס של הפורום, לחלופין הרץ חיפוש, דיברו על אתרים כאלה רבות. תהנה.
 
למעלה