DEL AXIM X5
שלום לכולם, קיבלתי מארה"ב מחשב PPC הדגם הנ"ל. כיוון שאני ממש חדש בתכום אנא תענו לי אל כמה שאלות : 1. האם אפשר לעברת אותו?אם כן איזו תוכנה מומלצת? 2. האם כל התוכנות חייבות להיות "מיוחדות " עבור PPC? הורדתי אליו את הWINZIP הטוב והישן והוא ממש לא ידע איך לאכול אותו. 3. איזה אתרים מומלצים לתוכנות משחקים וכו' עבורו? מודה לכם , סרג'יו
שלום לכולם, קיבלתי מארה"ב מחשב PPC הדגם הנ"ל. כיוון שאני ממש חדש בתכום אנא תענו לי אל כמה שאלות : 1. האם אפשר לעברת אותו?אם כן איזו תוכנה מומלצת? 2. האם כל התוכנות חייבות להיות "מיוחדות " עבור PPC? הורדתי אליו את הWINZIP הטוב והישן והוא ממש לא ידע איך לאכול אותו. 3. איזה אתרים מומלצים לתוכנות משחקים וכו' עבורו? מודה לכם , סרג'יו