תמונות=סרטים
נ.ב יש פורום של פלייסטיישן 2 שעשה דיון מאוד מעניין על משחקי ההיאבקות שיש לפלייסטיישן 2 הנה הלינק לדיון http://ynt.co.il/Forum/topic.asp?TOPIC_ID=1029&FORUM_ID=12&CAT_ID=8&Topic_Title=%E3%E9%E5%EF+%E4%E4%E0%E1%F7%E5%FA+%E4%F8%F9%EE%E9&Forum_Title=%F4%EC%E9%E9%F1%E8%E9%E9%F9%EF