Dalia et carmel @ 20.10.06 + Videos

groot

New member
Dalia et carmel @ 20.10.06 + Videos

Videos (YouTube) (5 clips) : http://partysvideo.blogsnd.com/post/17/194 Photos: http://pic.hevre.co.il/UserAlbum.asp?uid=C1BB273045AC45ED9F397A4EE86CAE78&alid=434858 and this party was sucks.... 2 monitors + 1 little bass, no deco, 50 ppls +- the generator was down every time. no bar and no ultralight.
 

bunglife

New member
אהלןןןן

אף פעם לא הגבתי ומעולם לא ראיתי את המקום הזה אבל לא יכולתי שלא לשים לב שאתה מתלונן על המסיבה... אני מכיר את החבר'ה שעשו את המסיבה...המסיבה נועדה לחיוכים בלבד ובגלל פאשלות מסוימות המון אנשים טובים חתכו באמצע הלילה כבר הבייתה..כן כן הייתי שם, בחור קצת נמוך עם הרבה ראסטות דקות בצבע חום :) המסיבה אכן נועדה לשמש דוגמא לאיך נראו מסיבות של פעם כשיש 2 מוניטורים בס בלי באר ושום רצון לכסף אלא רצון למסיבה מוזיקה טובה ואנשים חמים ואוהבים,בגלל המיקום הגיעו כמה וכמה אנשים שממש לא היו רצויים מבחינתי במסיבה שאני מגיע אליה...אם תוכל להיכנס לי לפרטי אתה הבחור שהתחיל את השרשור ולהגיד לי מי אתה בכל הסיפור אולי נוכל לסדר שתמשיך להינות ממסיבות כאלה רק קצת יותר מקצועיות...או שאולי אתה בכלל מעדיף את המסיבות של ה-1500 איש עם 18 סטים של טורבו סאונד ומיקסר של 36 ערוצים עם תפאורה של אלפי שקלים ואמנים מכל חור בעולם שבאים לעשות עליך פוזה ולספק להפקה כוח לקחת ממך 100 שקל בכניסה (במקום המסיבה הזאת שלא לקחו כסף בכניסה מלבד כובע שהועבר בין המוכניות שהגיעו) בכל אופן שיהיה שבוע טוב ומלא בקרחנה ,בולנאט!
 

assafffff

New member
מסכים ולא מסכים...

הקטע של הבאר והתפאורה וכל הפוזות זה נחמד אבל באמת אין כמו הקטע שבאים נטו לרקוד ולמוזיקה, כמו שהבנתי שהיה פעם. מצד שני הפקה טובה לא משנה כמה מחתרתית וללא פוזות היא, לא מתפשרת על מערכת, זה כל העניין של לבוא בשביל המוזיקה...
 
למעלה