D 70 WIDE ANGLE PORT BY FANTASEA

Wainshtein Lev

New member
אם הוא מספק תמונות יפות

ולא ב"שלישיות" או "רביעיות" כמו חלק מהאחרים
אז שיהיה לו לבריאות. מה מפריעה קצת פירסומת?
 
כן, רק שבתמונות רואים מצלמה

במקום דגים... אם התמונות היו של דגים, אלמוגים וכד' תוך כדי ציון שהתמונות נעשו ע"י המארז החדש ניחה, אבל אני לא מוצא ממה יש להנות מתמונות של מצלמה ואיש במים... בכל מקרה בהצלחה עם המארז, שיהיה לקראת השנה החדשה...
 

bennysnuba

New member
צביקי זה נותן פרופורציה.

אם אני רואה אדם עם מצלמה במים שנראה ברור, בפוקוס ומואר זה נותן לי אינפורמציה על העדשה ועל הכיסוי של הפלאש. הווארד, מאיזה מרחק צילמו אותך? האם הצילום נעשה עם אותה מצלמה כמו בתמונה?
 
למעלה