CTU - אמיתיים?

LiveInACloud

New member
CTU - אמיתיים?

אני מניח שכן. מעניין אותי כמה הם באמת חשובים, מה באמת קורה שם? למה אף פעם לא שומעים עליהם, האם גם להם יש סוכן אחד שבלעדיו הם לא היו שווים כלום? ומה, מה הם חשבו אחרי ה 11 בספטמבר? עד כאן להיום.
 
לצערנו, לא...

לא קיימת סוכנות אמיתית בשם CTU, אבל קיימות בארה"ב סוכנויות דומות ל-CTU, שהן גם שלוחות של הממשלה ו"סודיות"... לא כמו ה-FBI, ה-NSA וה-CIA.
 

CommandeRiker

New member
לדעתי זה נופל בתחום שיפוטן של שלושת

הרשויות : NSA, CIA, FBI, ובדיוק בגלל זה כדאי וצריך להקים זרוע סודית וחדשה שתאאם בין כולן.. אבל נראה לי ששמעתי פעם שזה FBI. ראה את החתימה :
 
ה- NSA

אתם יודעים שב- NSA השתמשו בסדרה 7 ימים כל חברי הצוות היו שייכים ל- NSA כולל הכוכב הראשי פארקר פרנק ב. אבל כנראה שזה לא יעניין אף אחד כי זה לא שייך ל 24 אבל אל תחשבו שאני מעדיף 7 ימים על 24
 

adiville

New member
יודעים ../images/Emo8.gif

וזה כן מעניין ו-7 ימים זאת סידרה גדולה אבל 24 זה משהו אחר...... NSA בעיקרון הם באמת גוף שנחשב קצת יותר מ-2 הסוכנויות שכולנו מכירים כל כך טוב מסדרות הטלויזיה והסרטים
הם פועלים יותר בחשאי ועוסקים בטרור ואיומים בינלאומיים. אבל אני מאמינה שבתוך הממשל יש גופים יותר קטנים שאין לאף אחד מושג עליהם ומטרתם היא לאסוף מידע ולהגן אך ורק מפני טרור פנימי וחיצוני. זה בעצם, לדעתי, מה ש-CTU בא להציג.
 

Siriusnip

New member
כן, סדרה ענקית!../images/Emo15.gif

פעם ניהלתי פורום על הסדרה- האמת שאני דיין, אבל הוא יסגר בקרוב, כי הפסיקו לשדר את הסדרה באי אקס אן... חידה קטנה: מי יודע מה הקשר בין: "7 ימים" ו-"24 שעות"? המנצח יקבל את הערכתי (וואו, איזה כיף לכם!)
 

adiville

New member
יש כמה קשרים......

1. 24 שעות ביממה - 7 ימים בשבוע
חחחחח....... 2. שתיהן עוסקות בסוכנויות ביטחון של הממשלה 3. הכי חשוב : בשתיהן יש שחקן ראשי חתיך
 

Siriusnip

New member
הם עיתונים של ידיעות אחרונות../images/Emo15.gif

לידיעות אחרונות יש מדורים.. יש מדור 24 שעות.... ויש מדור 7 ימים.... זה משעשע שזה נראה כאילו אני מנהל שני פורומים על עיתונים...
 
למעלה