cpp עיצבון על הבוקר

Mapisto

New member
cpp עיצבון על הבוקר ../images/Emo46.gif

שונא פרופרטי
. פתחתי תוכנה שאתמול נתנה לי אף שגיאה (לא שהיא פעלה, אבל עדיין), קמתי בבוקר והוא "שכח" לצרף לי את הדיאולגים שלי
, אני מאמין שאין פיתרון שיוכל להחזיר אותם ולקשר אותם למחלקות שלהם עם אותו הID והכל. אבל יש לי תחושה שזאת הדרך שיצרתי את הproperty sheet שלי היא הבעייתית, אז חיפשתי מידע בgoogle איזה טוטריאל שיסביר לי צעד אחרי צעד איך בונים את זה. (אם מישהו מכיר אחד שמסביר זה יכול להיות פנטסתי). ואולי הבעיה היא בקוד שלי?! יצרתי 2 דיאלוגים ובויזארד קראתי להם CPage1 ו CPage2, והם יורשים כמובן מCProperyPage. המאפיינים שלהם הם child ואין להם system menu. יצרתי את CPropSheet , ואז קישרתי הכל עם השיטה AddPage בפונ' הבניה של ה
. בתודה, מפיסטו.
 

vinney

Well-known member
אצלי זה עובד ככה

עם הstyleים האלה :
STYLE DS_FIXEDSYS | WS_CHILD | WS_DISABLED | WS_CAPTION​
בדיוק בצורה שתיארת
 

Mapisto

New member
אני לא יודע אם זו בקשה גדולה מדי

אבל אם תוכל להראות לי איך אתה מכין PropertySheet הכי פשוט יש עם 2 קטגוריות אני אודה לך מאוד
 

vinney

Well-known member
בדיוק כמו שכתבת...

אני יורש מProperty Page, ובOnInitDialog של ה Sheet עושה AddPage לmembers המורשים.
 

Mapisto

New member
אולי זאת הטעות

(למרות שלא נראה לי) אבל אני פשוט מאתחל את זה בפונקצית הבניה (הראשונה). טוב אני אעשה את זה שוב :=\ ואיפה אני יכול להכניס את השיטות האלה?
 

vinney

Well-known member
מה אתה מנסה לעשות בדיוק?

Property Page זה חלק מאפליקצית דיאלוג, לא אפליקצית MDI... נראה לי קצת עשית מישמש
 

Mapisto

New member
../images/Emo93.gif

עשיתי את זה בMDI? my bad. אני אתקן ואעלה מחר. תודה רבה רבה רבה על העזרה
 
למעלה