cpp עיצבון על הבוקר ../images/Emo46.gif
שונא פרופרטי
. פתחתי תוכנה שאתמול נתנה לי אף שגיאה (לא שהיא פעלה, אבל עדיין), קמתי בבוקר והוא "שכח" לצרף לי את הדיאולגים שלי
, אני מאמין שאין פיתרון שיוכל להחזיר אותם ולקשר אותם למחלקות שלהם עם אותו הID והכל. אבל יש לי תחושה שזאת הדרך שיצרתי את הproperty sheet שלי היא הבעייתית, אז חיפשתי מידע בgoogle איזה טוטריאל שיסביר לי צעד אחרי צעד איך בונים את זה. (אם מישהו מכיר אחד שמסביר זה יכול להיות פנטסתי). ואולי הבעיה היא בקוד שלי?! יצרתי 2 דיאלוגים ובויזארד קראתי להם CPage1 ו CPage2, והם יורשים כמובן מCProperyPage. המאפיינים שלהם הם child ואין להם system menu. יצרתי את CPropSheet , ואז קישרתי הכל עם השיטה AddPage בפונ' הבניה של ה
. בתודה, מפיסטו.
שונא פרופרטי