core duo או pentium m ?
לנייד שמיועד לעבודה באופיס, גלישה וצפיה בסרטים (לא למשחקים), האם יש טעם להשקיע במעבד כפול ליבה או ש הדור הישן יותר יספיק ? ושאלה נוספת, האם יש אפשרות להרכיב נייד לפי מפרט שאני בוחר (מעבד, לוח אם וכו') כמו שאפשר להרכיב מחשב שולחני או שהניידים תמיד באים כחבילה מוכנה ?
לנייד שמיועד לעבודה באופיס, גלישה וצפיה בסרטים (לא למשחקים), האם יש טעם להשקיע במעבד כפול ליבה או ש הדור הישן יותר יספיק ? ושאלה נוספת, האם יש אפשרות להרכיב נייד לפי מפרט שאני בוחר (מעבד, לוח אם וכו') כמו שאפשר להרכיב מחשב שולחני או שהניידים תמיד באים כחבילה מוכנה ?