Concept Car

shabibabai

New member
Concept Car

שלום לכולם עיצוב חדש שלי למכונית קונספט מה דעתכם?
 

ME244

New member
אחלה, עבודה אסטטית מאוד

אני מבין שרצית קומפוזיציה מעניינת, אבל כל כך תלול? רחמנות על הצווארים שלנו גבר.
 

טל33

New member
מעולה חוץ מדבר אחד -

כל ההשקעה הזאת וצמיגים בלי פרטים ??????????? תזכיר לי לבעוט לך בראש. חוץ מזה - מושלם
 

shabibabai

New member
עניין של זוית

תגיד לי באיזה זוית להכין את הראש
 
למעלה