CMV מתמשך
לפני שנה בעקבות מחלת חום ממושכת נמצא בבדיקה שיש לי CMV פעיל (Igg Igm). חזרתי על הבדיקה מספר פעמים, כשהאחרונה היתה לפני כמה ימים, ועדיין התוצאות חיוביות - בשלושת הקטגוריות שנבדקות. בלי, ואולי עם קשר לפני שלוש שנים היה לי EBV וריקציה, בזה אחר זה. האם יש סיבה לדאגה בגלל שהנגיף לא נעלם? זה נורמלי שלוקח לזה כל כך הרבה זמן? האם כדאי ללכת למרפאה זיהומית בבית החולים? יש לי הרגשה שרופא המשפחה שלי לא כל כך יודע מה לעשות עם זה... תודה רבה
לפני שנה בעקבות מחלת חום ממושכת נמצא בבדיקה שיש לי CMV פעיל (Igg Igm). חזרתי על הבדיקה מספר פעמים, כשהאחרונה היתה לפני כמה ימים, ועדיין התוצאות חיוביות - בשלושת הקטגוריות שנבדקות. בלי, ואולי עם קשר לפני שלוש שנים היה לי EBV וריקציה, בזה אחר זה. האם יש סיבה לדאגה בגלל שהנגיף לא נעלם? זה נורמלי שלוקח לזה כל כך הרבה זמן? האם כדאי ללכת למרפאה זיהומית בבית החולים? יש לי הרגשה שרופא המשפחה שלי לא כל כך יודע מה לעשות עם זה... תודה רבה