CHILLUM MILLEGA!!!

xofer

New member
CHILLUM MILLEGA!!!

הייתה מסיבה סוף כל הדרכים, קלאסית! אם מישהו היה מכאן: אני הייתי עם כובע לבן עם להבות, גופיה לבנה וג'ינס, אין מצב שפספסתם איך שהתקרחנתי שם.... וווווווויייייייייייי!!! מקום מוזר, מאחורי בית העיתונאים בת"א, יש גינה, הקימו שם בר וצ'אישופ וקוראים לזה "ירוק בעיר" חחחח, אבל בכל זאת אתה מוקף בבנייני משרדים מסביב, ואח"כ גילינו שיש גם שכנים, ובשבע בבוקר סגרו את המסיבה! כשראינו שהולך להיסגר אני עושה לדודי הדיג'יי שים את party pooper!! אבל בסוף הוא שם טרק אחר של אסקימו, אבל הוא בסדר בכל מקרה :) אין אין.. ראיתי ים אנשים שלא ראיתי הרבה זמן, היו ים כוסיות ופשוט אנשים יפים, אין מה לומר.. מעולה. צחוקים התחלתי עם אחות קטנה (לא כזאת קטנה בגיל) של אחד שאני מכיר.. חחח.. גם באנו קבוצה גדולה של אנשים ביחד.. שהרבה זמן לא יצאנו כולם למסיבה ככה. המוזיקה הייתה פול-און של הזמן האחרון, אופוריה הפציץ עם instant food, xerox and illumination מוציאים דיסק חדש בקרוב וניגנו קטעים ישנים וחדשים - בקיצור פצצות נקודה. כמו שם המסיבה, אז צ'ילום מילגה (והמבין יבין) וכל הבלאגן אתם יודעים, הטרק שהיה אצלי השיא של השיא של כל השיאים (ד"א את רוב הטרקים הכרתי בע"פ זה היה כזה כיף, מצד שני אולי לא מפתיע..) אז הטרק הוא: (כמובן) PSYSEX - WE COME IN PEACE!! its coming in from all the states states states.. live from sanfrancisco cisco cisco... whereever the reports had come from, descriptions of the ships are all IDENTICAL! פיצוצים פששש... בנסיעה לשם שמענו את פול-און 7 שזה היה הכנה טובה\לא כי רוב הטרקים היו גם במסיבה, בדרך חזרה life is creation, ועוד לקחנו אני וידידה שלי באוטו הפצפון שלי עוד 3 בנות - והוא זז. יאללה קצת לישון ועל האש.. אולי לים.. ליד הפאצ'ה אולי.. איפה יש איזה אפטר חינמי כזה? אם אתם רואים איפשהו תמונות מהמסיבה תשלחו לינק!
 

xofer

New member
מצאתי את הטרק שחיפשתי מהמסיבה

והתפלאתי האמת שזה הוא.. הייתי בטוח 99% שזה אסטריקס (Eyal Barkan & Aforce - Revolution (Mix B איזה מלודיה חזקה! לא משנה מה תגידו - טרק אחד מהתותחים בפול-און מלודי.
 

THE BLACK MAMBA

New member
שמח שנהנת עופר אני נראה לי היחיד ש>

התבאס רצח ממוקשה, לא יודע לא באו לי טוב התקליטנים, אבל בבוקר היה לי פיצוי קטן במסיבה השנייה..
 

xofer

New member
מצאתי את הטרק שחיפשתי מהמסיבה

והתפלאתי האמת שזה הוא.. הייתי בטוח 99% שזה אסטריקס (Eyal Barkan & Aforce - Revolution (Mix B איזה מלודיה חזקה! לא משנה מה תגידו - טרק אחד מהתותחים בפול-און מלודי.
 

Eyedan

New member
וואלה אחי שמייח שנהנת ../images/Emo13.gif

אם תמצא תמונות מהמסיבה תעלה לנו..אני רואה שנהנת
 
למעלה