Cheetah יקר
וכחנות וכחנות וכחנות שלילה שלילה שלילה הינך מנסה לאחוז את השור בקריו עד כמה תוכל?עד מתי הינך מוגבל בידיעה מתוך אמונותיך וידיעותיך שלך שלרוב הן קנויות.ואם עוסקים בנושא מן הנקודה הרוחנית עוד יעברו שנים רבות(לדעתי)עד שתגיע לקצת הבנה לידע והאפשרויות הבלתי מוגבלות שהן נושאות. הינך סובב סביב אותו נושא ומסתייג מכל אמירה אולי חוסר הטעם הוא העדפה שלך,גוונים של שחור ולבן מאפיינים את תפיסתך.הבט על עצמך מהצד,והתבונן היטב ותטיב אולי לראות את התנהגותך השגויה וצורתה הבאה לידי ביטוי בשלילה שלילה ושוב שלילה. היה ברוך והמשך להציק,ואולי תשיג את מטרתך ותשאר ללא מענה ותגובה לעמדך.אולי זו האמת אך היא האמת שלך בלבד. בברכה אביר
וכחנות וכחנות וכחנות שלילה שלילה שלילה הינך מנסה לאחוז את השור בקריו עד כמה תוכל?עד מתי הינך מוגבל בידיעה מתוך אמונותיך וידיעותיך שלך שלרוב הן קנויות.ואם עוסקים בנושא מן הנקודה הרוחנית עוד יעברו שנים רבות(לדעתי)עד שתגיע לקצת הבנה לידע והאפשרויות הבלתי מוגבלות שהן נושאות. הינך סובב סביב אותו נושא ומסתייג מכל אמירה אולי חוסר הטעם הוא העדפה שלך,גוונים של שחור ולבן מאפיינים את תפיסתך.הבט על עצמך מהצד,והתבונן היטב ותטיב אולי לראות את התנהגותך השגויה וצורתה הבאה לידי ביטוי בשלילה שלילה ושוב שלילה. היה ברוך והמשך להציק,ואולי תשיג את מטרתך ותשאר ללא מענה ותגובה לעמדך.אולי זו האמת אך היא האמת שלך בלבד. בברכה אביר