Cheetah יקר

mga-abir

New member
Cheetah יקר

וכחנות וכחנות וכחנות שלילה שלילה שלילה הינך מנסה לאחוז את השור בקריו עד כמה תוכל?עד מתי הינך מוגבל בידיעה מתוך אמונותיך וידיעותיך שלך שלרוב הן קנויות.ואם עוסקים בנושא מן הנקודה הרוחנית עוד יעברו שנים רבות(לדעתי)עד שתגיע לקצת הבנה לידע והאפשרויות הבלתי מוגבלות שהן נושאות. הינך סובב סביב אותו נושא ומסתייג מכל אמירה אולי חוסר הטעם הוא העדפה שלך,גוונים של שחור ולבן מאפיינים את תפיסתך.הבט על עצמך מהצד,והתבונן היטב ותטיב אולי לראות את התנהגותך השגויה וצורתה הבאה לידי ביטוי בשלילה שלילה ושוב שלילה. היה ברוך והמשך להציק,ואולי תשיג את מטרתך ותשאר ללא מענה ותגובה לעמדך.אולי זו האמת אך היא האמת שלך בלבד. בברכה אביר
 

yariv~2

New member
ואני חשבתי שהוויכוח הוא בין

צ´יטא לנייטוווישש ו.. למה אתה מתערב בוויכוח לא לך אפשר לדעת? (אל תגיד לי שגם אני מתערב כי אני לא ניכנס ביניהם אלא שואל אותך שאלה) ו.. אין לך מה להיפגע אני שואל רק כדי לדעת, ובכלל הצורה שהצגת את זה היא דיי מוזרה כאילו אתה זה שמתווכח ואם כבר הוויכוח הוא על שם מיסכן של תת גל.. (אפסילון או תטא על תדר של מתחת ל-0.5 הרץ אז מה לעזאזל זה נמשך?? די! השם המקובל בעולם הוא אפסילון וזה הכל... בקשר לוויכוח עם גלי הגאמה הוא כבר הסתיים אז לא נתייחס אליו (או שלא..) הנה אביר ראה איך מציגים דברים בלא ליפגוע בשום דעה ובצורה דיי אובייקטיבית (לא ממש אבל מספיק כדי לא ליפגוע) יריב
 

Cheetah

New member
תשמע

אני מבין שאולי לא התנהגתי אליך בזמן המועט שהכרתי אותך בצורה הכי יפה, אני מתנצל על זה. אבל באמת שאין לך זכות להתחיל לבקר אותי בתור בנאדם, ולהסיק מסקנות בקשר לנקודת מבט שלי, והגישה שלי, באמת שאין לך מושג בקטע הזה. אני ייקח בחשבון את שגרמתי למישהו לראות אותי בצורה כזאת, ואתה תערוך ביקורת מחודשת לצורה שבה את שופט אנשים, בבקשה.
 

Cheetah

New member
קראתי שוב את מה שכתבת

ואני חייב להגיד באמת שאתה ממש רחוק מהמטרה, ממש רחוק, קורה לי הרבה שאנשים לא שופטים אותי נכון, אבל אתה לגמרי לא בכיוון.
 

mga-abir

New member
Cheetah ההתנצלות שלי

אולי לא בחרתי דרך ובררתי מילים,בכל אופן קטונתי מלפגוע במישהו.ועל כך אני מצר.כונת דברי ברורה,אך אנא אל תפגע.בסך הכל מסר שרציתי להעביר. בברכה אביר
 

mga-abir

New member
שאלה

התנסתי בחלום.הייתי באחת הערים בארץ בשכונה צדדית וסובבתי בין בתיה. לימים טיילתי באיזור לראשונה בחיי וראיתי את המקום.נזכרתי שמאחורי גוש בנינים נמצאת כניסה לחניה,בדקתי את המקום ואכן הוא תאם לחלומי.חשבתי אולי ראיתי את המקום בטלויזיה אך מעצם המקום הסבירות היתה נמוכה למדי. מאחר .ובכן תופעת דה ז´וו בחלום.האם היתה כאן יציאה אסטראלית?לא חשתי שינוי בזמן שחלתי והיה זה כשאר הימים. בברכה אביר
 

Cheetah

New member
תשמע

בקשר למה שאמרתי אני הבנתי בדיוק את המילים שבחרת, הם לא מתאימות תראה, אני לא נעלב, הביקורת שלך לא מכובדת, לא נכונה, אם אתה רוצה אני יכול לעשות לך ביקורת רשמית ולהסביר לך בדיוק את הבעיות בגישה ובקליטה אצלך דווקא(ואם אני יעשה את זה אני גם יקפיד להתבסס על דברים שבאמת אמרת, לא סתם אשלוף דיעה משום מקום ואשכח להגיד שמדובר בדיעה, כי אני כל כך בטוח שאני צודק), אני מעדיף שלא לבקר אותך(מעבר למה שכתבתי בסוגריים הקודמים), אני לא חושב שזה ישנה משהו לטובה אם אני יעשה את זה.
 

mga-abir

New member
התנצלות צ´טה

צ´יטה נכבד/ת ההתנצלות היתה לשם התנצלות. אין כאן מקום לשכלתנות שולית. בברכה אביר
 
למעלה