"Chameleon Trio" יום שישי בגדה

chameleontrio

New member
"Chameleon Trio" יום שישי בגדה

שלום לכל האנשים הטובים נשמח לראות את כולם בהופעה של "Chameleon Trio" ביום שישי ב 01/09/06 בשעה 21:30 במועדון הגדה השמאלית בתל אביב (אחד העם 70). אנחנו ננגן את החומר שלנו מהאלבום "In Between". כרגיל אצלנו יהיה שמח, עצוב, משונה מקווים שגם מעניין אבל בטוח יהיה כייף
למי שעדיין לא שמע אותנו מוזמן להיכנס לאתר שלנו ולהתרשם. http://www.chameleontrio.com כמו כן רצינו להזמין את כולם להכנס לדף שלנו החדש ב- my space http://www.myspace.com/chameleontrio להתראות בינתיים מקווים לראות חלק מכם ביום שישי. בראשון לספטמבר חוזרים ללמודים כולם לבוא עם ילקוטים וקלמרים ביי דביר
 
למעלה