Celtic Cross Remastered and Remixed

adi cb14

New member
תחשוב שאלפי ילדים שחיים היום על סקאזי

יגידו לילדים שלהם עוד 15 שנה "הוא היה אגדה".
 

trador1

New member
לא חושב שסקאזי יהיה אגדה

אולי יזכרו אותו כהמוני אבל האנשים ששומעים סקאזי הם חולפים, זה מוזיקה של גיל מסוים. אנשים שגדלו על ראשית הטראנס ימשיכו וממשיכים לשמוע את אותה המוזיקה גם היום אחרי עשר או חמש-עשרה שנים. אני אתן את עצמי כדוגמא, כמעט בן 30 אבל שומע את אותו סוג מוזיקה כבר מגיל 16. זה אולי קיצוני ולא מאפיין אבל אני פשוט לא מסוגל להנות משום דבר אחר, במהלך השנים קצת התנסיתי והושפעתי מדברים אחרים בהתאם לשלבים שעברתי בחיים אבל בסוף הכל מסתכם לכך שכל השאר עבר ורק מה שטוב נשאר ומה שטוב זה מה שהתחלתי איתו, זה סיימון, זה גרין נאנס, דלתא, אתניקה, יוניון ג'ק, סלינקי וויזרד, לייבלים כמו דראגון פליי, פלטיפוס ופליינג רינו, והרשימה עוד ממשיכה. האמנים הטובים באמת המשיכו לעשות מוזיקה טובה גם עם חלוף השנים ואני שוב חוזר לסיימון כי אפשר לראות כמה הסגנון שלו השתנה עם השנים מההלוסינוגן בהתחלה ועד younger brother האחרון שהוא שונה באופן מוחלט אבל עדיין מדהים בגאונות שלו. בראיון של סיימון בדיוידי שלו הוא אומר בפירוש שהיום יש אמצעים טכנולוגיים משוכללים בהרבה יותר מפעם שמאפשרים ליצור צלילים הרבה יותר מורכבים ומופלאים אבל רוב האמנים לא יודעים להשתמש בהם ונשארים דבוקים לבנאליות של ה 145 למיניהם. בנושא המסיבות אני כבר מזמן הפנמתי שהטראנס ממוסחר ושמוקשה מסריחים מכסף אבל אין מה לעשות כל עוד הם יביאו אמנים איכותיים כמו שאני אוהב אני אלך ואהנה בלי להסתכל יותר מידי לצדדים.בגילנו הולכים לשתיים שלוש מסיבות בשנה ונהנים לכל השנה :) תנו לילדים ללכת ל TFN
 

Mad Sorcerer

New member
אני מסכים איתך

אבל מצד שני אי אפשר לדעת מה העתיד צופן ומה אנשים יחשבו בעוד מספר שנים
 

TRANCE ADDICT

New member
מה אני מעדיף פטריות של פעם או של היום...הממ..

שמע לדעתי אם ארז ועמית היו עושים את אותה המוזיקה של פעם זה כבר היה ממצה את עצמו באיזשהוא שלב...לדעתי היום הם כבר לא עושים טראנס (אלקטרוני/מטאל-ושילוב של עוד כמה סגנונות ) וככה הם נשארים לא משעממים כבר שנים...כל הזמן מחדשים...אבל אין ספק אפשר להשוות אנבאלנס לביקאמין אינסיין? :)
 
לפטריות תמיד היה את הסאונד המטורף שלהם.....

גם החרא של אינפקטד הרבה יותר טוב מרוב מה שיוצא היום זה אין ספק, ואין ספק שהסיבה היחידה שהם מחזיקים בכזאת עוצמה בשוק זה בגלל שהם ממציאים את עצמם מחדש (כמו מדונה שכבר 40 שנה ממציאה את עצמה מחדש) אבל בדוגרי, יצירה נטו, האלבומים הישנים של אינפקטד לא רואים ממטר את מה שהם מוציאים היום...
 
הוא סוג של....

לא באמת עושה יום מדי חוץ מלצעוק למקרופון חחחחח ולגבי מדונה, זאת כוסית? תראה איך היא נראית בנאדם...
 

trador1

New member
גם אני חושב ככה

המוזיקה לא צריכה להישאר זהה לאורך השנים, זה יראה על חוסר גיוון ובאמת יימאס אחרי מעט זמן. הבעיה היום היא שהמוזיקה הרווחת היום היא ברובה זהה, אמנם האמנים שונים אבל המוזיקה דומה מאוד אחד לשני במבנה של הטרקים ובסמפלים. אנחנו רואים בפועל שיוצרי המוזיקה השונה הם לרוב היותר טובים והיותר מוערכים לפחות על פי דבברי הסובבים בפורום הזה. אם להתייחס לאינפקטד, אני חושב שהמיאוס שלהם הגיע ממקור אחר, לפני השינוי במוזיקה בא השינוי בגישה , הרדיפה אחרי קהל גדול יותר, הרצון להיות קרוב למיין סטרים ובעצם לכסף הגדול , זה מה ש"הפיל" את אינפקטד בעיני הרבה אנשים, אחרי זה בהתאמה גם הגיעה המוזיקה. ארז הוא גאון מוזיקלי מהטובים שיש ועל זה תסכימו שאין וויכוח אבל המוזיקה שהוא יוצר כיום גם אם היא מגיעה מאותם מקורות שנתנו לנו את bp empire, classical mushrom ואת the gathering כבר לא נשמעת אותו דבר, אני חושב שצריך להפריד אותו מעמית ולנעול אותו בחדר חשוך ומבודד עם רמקולים שמנגנים את שלושת הדיסקים הראשונים שלו עד שהוא יחזור לעצמו.. :)
 
למעלה