Canon ZR85 Mini DV Camcorder
מישהו שמע על המצלמה הנ"ל? שווה 500$? הבנתי שאפשר לצלם איתה גם וידאו וגם תמונות רגילות. האם ה-ntsc זאת שיטת שידור לא כמו בארץ ואז לא כדאי לקנות? כמה ממוצע תופס בזיכרון תמונת סטילס ברמה טובה שאם אפתח אז תצא תמונה באותה איכות כמו של מצלמה רגילה טובה?