candy סיוון.. ליטון?? מישהו זוכר אותי??? מה קרה לכם?? התגעגתי..
ל ליטון (לא תמיד שפוי) New member 24/5/01 #3 זה תלוי..אם יש לך כסף ואתה לא קמצן אז בטח שאני זוכר.. אם לא.. ממ... תן לי לבדוק ברשימות שלי
C candybox New member 24/5/01 #4 מזה זה? ברור זוכרת.... גם הגבתי!!!!!!!!!!!!!!!!!!! פשוט לא הייתי פה כל היום.... לא להעליל עלילות שווא!
מזה זה? ברור זוכרת.... גם הגבתי!!!!!!!!!!!!!!!!!!! פשוט לא הייתי פה כל היום.... לא להעליל עלילות שווא!