Camp Chagigat Hilulim

AyeleDance

New member
Camp Chagigat Hilulim

Tomorrow Dror Mira and I will be flying to Chicago for Camp Chagiga with Yaron Ben-Simchon Gadi Bitton Yaron Carmel Shmulik Gov-Ari Victor Gabbay, It will be a lot of fun. I will share some pictures when we come back. I'm sure we will learn 100 more dances which will contribute to the inflation of new dances, but who cares - it's all about having fun,feeling close to Israel
and learning new things keep the altzheimer away
Ayelet
 

apeacefullady

New member
../images/Emo8.gifעכשיו אני סולחת

עכשיו אני סולחת לירון כרמל שנעדר מההרקדה אתמול בגן שמואל.
המחליף שלו היה על הכייפאק גם. (לא זוכרת כרגע את שמו), מישהו יכול להגיד לי? זה הכל בגלל שאני עדיין לא ממש בעניינים. מאמינה שתהנו מאוד, זו בטח תהיה חגיגה אמיתית. ותחשבו עליינו.
 

apeacefullady

New member
תודה../images/Emo51.gif

תודה שושנקה האם גם את רוקדת בגן שמואל ביום רביעי? את זוכרת איזה ריקוד חדש הוא לימד?
 
בבקשה

לא, לצערי אני לא רוקדת בגן שמואל, זה קצת רחוק לי... עד כמה שידוע לי הוא לימד בזוגות את "חגיגה".
 
למעלה