Call me Maybe?

Do4Last

New member
Call me Maybe?

כל הדרך חשבתי עליך,
מחר אני רואה אותך.
מחר חצי דקה
ובשבוע הבא אולי דקה או שתיים.

ואחר כך, לצערי,
3 חודשים של כלום.

הלוואי והיה לי האומץ להסתכל לך בעיניים,
כמו פעם, עם חיוך, ושתסתכל גם אתה אלי ותחייך
ולא להיות נבוכה עד עמקי נשמתי ולתקוע את המבט שלי ברצפה.
ולהרגיש שוב את האנרגיות המטורפות שעברו ביננו והחיו אותי כל כך,

מתלבטת אם לתת לך את הדיסק שהכנתי לך עם כל השירים שאני אוהבת
כדי שאולי, רק אולי, תחשוב עלי גם שלא נתראה.

לא יודעת אם תאהב את המוסיקה או תכעס עלי,
כי תבין שאני עוד חושבת עליך...חסרת תקנה שכמותי.
הרבה שירי אהבה, אכזבה, כמיהה..

לא יודעת כמעט כלום עליך ועל חייך בימים אלו
וגם לא מעיזה לשאול.
אתה הרחקת אותי ממך ואותך ממני.
לא יודעת איך אתה רואה אותי
אחרי כל הזמן שעבר,
מה אתה חושב עלי, אם בכלל...

ואני חושבת עליך,
כל הזמן, כל יום, בין לבין
מפנטזת על שיחות איתך
על שיחות, אפילו לא על סקס..
זה יותר מידי בשבילי לנסות אפילו,
רק לחשוב עליך נוגע בי,
עלי מרגישה את הרכות של העור שלך

הנשימה שלי כבדה עכשיו..
הלב הולם.

בגללך, רק בגללך.
 

giligil55

Member
אולי...ורק אולי...

פסק הזמן הזה של שלושה חודשים יגרום לך להפסיק לחשוב עליו...לכמוהה אליו...לרצות אותו...
 

Do4Last

New member
נחייה ונראה


 

MyRik

New member
זה כואב והפתרון זה באמת Call

כי היום אם רוצים יש טלפון, צ'אט וסקייפ פנים מוך פנים ואחרי 3 חודשים הכל מסתדר ....
 

אורחת204

New member
או שתתחברי, או שתתנתקי

זה נשמע כאילו את סוגדת לו עד שאת לא יכולה לחשוב עליו בתור אדם רגיל או לתפקד לידו. אם את רוצה קשר איתו את חייבת למצוא יכולת לדבר איתו. אחרת זה לא קשר, אלא הרבה יותר פנטזיה שהורסת דווקא את הסיכוי שלך להיות איתו בזוגיות. עשיתי טעויות כאלה בעבר. זה קורה יותר בתקופות קשות כשהוא משמש לך נתיב בריחה והקפצת אדרנלין, וזה באמת כיף. אבל לא כדאי לך להמשיך עם זה, לפחות לא ככה, כי זה עלול לפגוע בקשר שלכם ופגיעה כזאת תהיה כואבת למישהי שמרגישה כמוך.
 
אני

מאמין שכשתיראי אותו - תחייכי.
ואת יודעת למה הוא ישפיל את מבטו ויהיה נבוך.
רק אתת יודעת למה.
את והוא.
 
למעלה