Bulbous Creation
אלבום שאוזכר פה בעבר מספר פעמים ושווה איזכור מחודש והסיבות להלן: מאז החידוש של Rockadelic לא נראו פניו בשוק והנה הוא יצא בהוצאה מחודשת ומצויינת. מדובר בפגז פסיכדלי, כבד, אפל, בלוזי שנשמע כאילו יצא מאיזה מערה חשוכה. למתעניינים בליריקה, המילים תואמות את הסאונד הכבד - סמים, מוות ושאר ירקות. מה שיפה באלבום הזה, שהוא עשוי לאחד את כל סיעות הפורום לדורותיהם: החל מאנשי ההארד קור אנדרגראונד, דרך חובבי שנות השישים המיינסטרימיות ועד למעריצי קלידי הפרוג הסימפוני ומודולו גם שאוכל הכול מכל וכול. ממש משכין שלום
לעת עתה יצא על ויניל בלבד בהוצאת still looking שממתגת את עצמה כהוצאה איכותית ויקרה להחריד א לא שאדוקס. הסאונד פיגוזי והעטיפה השתנתה לגמרי מאז רוקדליק. יופי של דבר.
אלבום שאוזכר פה בעבר מספר פעמים ושווה איזכור מחודש והסיבות להלן: מאז החידוש של Rockadelic לא נראו פניו בשוק והנה הוא יצא בהוצאה מחודשת ומצויינת. מדובר בפגז פסיכדלי, כבד, אפל, בלוזי שנשמע כאילו יצא מאיזה מערה חשוכה. למתעניינים בליריקה, המילים תואמות את הסאונד הכבד - סמים, מוות ושאר ירקות. מה שיפה באלבום הזה, שהוא עשוי לאחד את כל סיעות הפורום לדורותיהם: החל מאנשי ההארד קור אנדרגראונד, דרך חובבי שנות השישים המיינסטרימיות ועד למעריצי קלידי הפרוג הסימפוני ומודולו גם שאוכל הכול מכל וכול. ממש משכין שלום