brother of the hour

  • פותח הנושא IC4
  • פורסם בתאריך

IC4

New member
brother of the hour

המערכת יחסים שלי עם אחי היתה בעבר מאד שתלטנית אני אפילו החשבתי אותו כמעין אבא שלי (כי תנו לי להודות שאבא ביולוגי שלי לא באמת חינך אותי) אח שלי גדול ממני ב3 שנים היינו הולכים מכות היינו רבים על מי יהיה על המחשב היינו עושים הרבה דברים מפגרים. חלק מתוך אהבה אבל לרוב אני פשוט שנאתי את אחי הגדול. כשהוא היה בצבא בקושי היה לנו זמן לבזבז על דברים שוליים כמו לריב אחרי הצבא הוא נסע לאילת לעבוד ואחר כך לחול למשך שנה כשחזר יחסינו היו יותר טובים ובנויים על חוסר הקשר שהיה בינינו למשך שנה בימים האחרונים אני שם לב שלפחות חלק מהטבע שהיה לו אז נשאר איתו (העצבנות וחוסר הסבלנות) אבל על מה שאני ארצה לדבר כאן הוא חלום שהיה לי היום: בחלום חבר שלי היה אצלי ופגע במסך מחשב. אח שלי קרא לי לבוא איתו לחדר אני ביקשתי שלא יקרא לי כי ידעתי שהוא ירצה להרביץ לי, אבל איכשהו השתכנעתי לבוא איתו כדי לקבל את הגורל המר. אני הרגשתי רע שהחבר שלי עשה משהו רע וכצפוי אני ,כפי שמגיע לי על שלא דאגתי שהחבר ישמור מצרות, אחטוף על זה. אבל אז בחלום פתאום הבנתי משהו שלא הבנתי על עצמי בעבר. אני יכול להתנגד לו תמיד הוא גרם לי להרגיש פטתי במיוחד לעומתו. ובצדק (מבחינה פיזית) איני יודע אם זה בגלל שהתחלתי ללמוד קונג פו, אבל בחלום התחלתי להלחם בחזרה ולהוכיח לי ולו שהוא לא יכול לשלוט עליי. עדיין פחדתי ממנו, אבל הצלחתי לרסן אותו באחיזה שחששתי שיוכל להשתחרר ממנה ולהכניס לי שוב אבל ידעתי שאז פשוט אוכל שוב להגיב בחזרה. אח שלי ואני במציאות כבר לא הולכים מכות. גם אין בינינו ממש יריבות. אבל תחושה שאני מקבל ממנו עשויה להיות דומה למה שהיה בעבר. אולי החלום בא להזכיר לי שאיני איתי האח הקטן של גיל אלא פשוט איתי בפני עצמו אולי החלום בא להראות לי שהתבגרתי מספיק בשביל להחשיב את החרא שבו למשמעותי אבל אני מנסה לחשוב אם יש משהו מעבר לזה על אחות שלי למשל לא זכור לי שום חלום חשוב. אח שלי , מכל בני המשפחה , הכי קשור אליי (לא מבחינת הקשר שלי איתו אלא מבחינת ההרגשה) לאנשים מבינינו שמאמינים בגלגול נשמות - הייתכן ואח שלי נשמות שראינו כבר האחת את השניה? נפגשנו כבר פעם? או אולי נפגש בעתיד? נראה לי נורא יפה לחשוב שאח שלי ואני עוד נתראה בחיים באים, על אף היחסים שהיו לנו עד כה, שהם כמו כל דבר ברי תיקון. שאלה אחרת שאני שואל את עצמי היא האם להגיד לאח שלי על החלום ואת כל הסיפור הזה, או שזה נועד בשבילי, לפתור את זה בלי להכניס אותו בעצמו לענין - כך אפעל בינתיים. ___ אגב הוא ניצח אותי בשח אתמול, אבל אחרי שהודעתי לו על "מה אם הייתי הולך לכאן" ואולי אם לא הייתי אומר לו הייתי מנצח אותו במשחק הזה. אח שלי קרוב לתמיד היה מנצח אותי בשח. גם קרוב לתמיד הוא היה לבן ואני שחור. but שחור i am no more. הבנתי שאני תמיד מנסה להגן על עצמי כי אני מפחד להתקיף. ימי הקורבנות הגיעו לתומם. (למרות שהפסדתי
)
 
למעלה