BRONCOS FIRE JOSH McDANIELS

mishuna

New member
בשעה טובה

אבל מה יהיה עכשיו? בעונה הקרובה הם עדיין משלמים למקדניאלס וגם לשנאהאן. יהיה להם מספיק כסף כדי למשוך מאמן מהרמה הגבוהה ביותר? ביל קאוהר או ג'ון גרודן? או שיצטרכו בינתיים להסתפק באלטרנטיבות?
 

RoyBehar

New member
קודם שתהיה עונה בכלל...

נראה לי שהפחד הגדול של כל הבעלים הוא שתהיה שביתה והם ישלמו סתם כסף. לשלם לשלושה מאמנים במקביל כששלושתם יושבים בבית ולא עושים כלום זה לא משהו שפאט בואלן יישמח לעשות. זו גם הסיבה לדעתי שבינתיים שלושת המאמנים שפוטרו העונה (צילדרס, פיליפס ומקדניאלס) הוחלפו בינתיים במאמנים מתוך הקבוצה ולא מישהו מבחוץ. כרגע בדנבר מינו את אריק סטודסוויל (מאמן ראנינג בקס) בתור המאמן הזמני, כשאף אחד לא מצפה שהוא ימשיך. בינתיים אני לא שומע שמות גדולים מוזכרים כמועמדים (לדעתי קשור בעונת השביתה וכו'). השמות שכן עלו הם טרוי קאלהון מAir Force (יש מצב שזה רק בגלל שהם חייבים, ע"פ חוקי שיוויון הזדמנויות, לראיין מאמן בן מיעוטים) ולסלי פרייז'ר ממינסוטה, שהיה אחד המועמדים להחליף את שאנהן לפני שבחרו במקדניאלס. קצת מאכזב שלא הולכים על מאמן מהטופ, כשכרגע יש לפחות שלושה מאמנים בכירים מובטלים שאפשר לפחות לשקול (גרודן, פארסלס וקאוור) אבל אני מאמין שאם השביתה תיפתר, המצב ישתנה. וסתם בשביל הפרופורציות של הסיפור הזה - היום בבוקר לא הייתי צריך להכנס אפילו למדור הספורט באתר של הדנבר פוסט. זו הכותרת הראשית בעמוד הראשי בענק: McDaniels Out חבל לי עליו, בסה"כ בחור צעיר עם משפחה צעירה שקיבל הזדמנות שכנראה הייתה גדולה עליו. עוד כמה שנים בתור OC והוא היה יכול להצליח הרבה יותר בתור מאמן ראשי ואולי זה עוד יקרה. אבל זה היה חייב לקרות.
 

Yo-man

New member
גרודן הולך למיאמי הוריקנס. כן, לקולג'.

כנראה זה מה שבא לו. חבל. הוא היה פרשן מעולה וקליל למשחקי המאנדיי נייט. למה הצוות הזה (שהיה פעם סאנדי) לא נשאר יציב? תמיד מישהו עוזב שם...
 

tragula

New member
השמועות באן ארבור

שה- AD מנסה להביא את גרודן לביג האוס.
 

ofribecker

New member
כל מה שלא מתחיל בריץ'

ונגמר בריגז, זה יותר טוב מבחינתי. נמאס לי מהמאמן המבטיח ולא מקיים. גרודן יכול להיות משב רוח מרענן בהחלט!
 
למעלה