Brandon Rogers - Broken

LeAnnDylan

Well-known member
נשמע די רע

זה נשמע כמו שיר שמקליטים ב"אולפן" מאולתר בחדר שינה או משהו. זה יותר מידי מחוספס. מובן לי שלסיים בטופ 12 לא מבטיח לך אלבום בכורה בחברה גדולה עם אולפן הקלטות מקצועי אבל לדעתי גם הקלטה עצמית יכולה להישמע טוב יותר מזה. השיר עצמו נחמד, אין לו פוטנציאל להיטי אבל הוא חמוד כזה.
 

ר ו ח ל י

New member
קצת מיושן

מזכיר טיפה את סיל... לא משהו. אבל אני ממש ממש אוהבת את הקול של ברנדון. תודה :)
 

SHTRUDIDI

New member
קצת מונוטוני

אבל הוא נשמע טוב.
על הלינק
 
למעלה