Boshke Beats

z o i

New member
לסד

אני חושב שזה לייבל גרמני..., בכל אופן אחד ההרכבים שחתומים אצלם נקרא midmiliz, והם עושים אחלה מוזיקה, רק לתת משהו בקקטנה ולצלול לעולם שכולו טוב. לגבי אומנים אחרים אין לי מושג אגב האלבום נקרא midmiliz----passages
 

Spectrum

New member
Boshke Beats Records

בושקה ביטס נוסד בראשית 2001 על-ידי הדיג'יי אלכס טולסטיי ובוריס מכאלוב (קנדה). הסגנון של הלייבל בעיקרו טכנו. בשנה האחרונה ניראה שהלייבל מנסה לשנות קצת סגנון... הפיסכודאליות והאפלוליות שבטכנו תמיד נשארו שם... אך ניראה שהם מתפתחים לכוון היותר רך בפסיכודאלי. בושקה ביטס שיחררה עד היום 17 אלבומים ואוספים בין היתר שני אלבומים של מידי מיליז ואלבום של מטאלוג'יק השנה איפים של Delta, Paste, Authentik, X-Dream ועוד... שני השחרורים האחרונים מהלייבל: Compilation - Chronika Chapter Two Album - Metalogic - Magnetic Influence בקשר לדברים חדשים שיוצאים בקרוב לא ידוע לי מלבד זה שמתבשל של אולי אלבום ל TAKSI. שנה טובה וחג שמח לצוות תפוז וחברי הפורום.
 

z o i

New member
נכון מאוד, כל הכבוד

שכחתי שיש לי גם את chapter one- chronika שיצא אצלם. אלבום בינוני אבל בהחלט שונה מסקרן מעניין ולא שגרתי. 1.midimiliz-xv! 2.the delta-hero fx part 1 3.boo.reka-psychodelichesky 4.authentik-vampires 5.midimiliz-no exit 6.spiralkinder-wide screen 7.fuzzion-out of order 8.neser d.n.a-stainless steel 9.metalogic-mutual exclusion מומלצים: 3,4,9
 
למעלה