booooooooooooooooooooo

booooooooooooooooooooo

הלכתי לאיבוד אבל אל דאגה, מצאתי אותי שוב והנה אני. לנוכחים/ות החדשים/שות.....וולקאם גורף
 

m i c h a l i

New member
../images/Emo24.gif

בפעם הבאה שאת הולכת לאיבוד... סעי ישר עד הסוף... שם אני בד"כ נמצאת
מואהההההה מתגעגעת אליך נורא
 
למעלה