visual paradox
אני לא יודע אם זה בוקר ערב או צהריים וגם לא איכפת לי. החלוקה הזאת טיפשית וגם מיותרת. דבר אחד אני יכול להבטיח לך: במסיבה של אנפילד לפני כחודש וחצי visual paradox ניגנו בוקר, וזה אחד מהבקרים היותר טובים שהיו לי (ולכולם) בחיים. באמת לא הבנתי מאיפה הם שלפו את המוזיקה שלהם. נשמעו כמו יצירת אומנות... כל הכבוד להם