Boker??

Noxon21

New member
Boker??

Tnu li shemot shel herkevim she metaklitim rak boker ve bihlal al eyze bpm omed boker? ani hadash po :-}
 

DorDassa

New member
שני אלבומים..

United_Nations_Of_Trance-Germany United_Nations_Of_Trance-Russia שני אלבומים מדהימים... פסיכודאלי טהור לדעתי.
 

Mike A

New member
בוקר?

135-150 עוזר לך?
 

Mad Sorcerer

New member
אין קשר

בי פי אמ והזמן שאליו מיועד הקטע - זה נקבע לפי האווירה שהטראק יוצר
 

Mike A

New member
אממ

לא מקובל מה שהיה פה, גם מצד המנהל וגם מצד המשתתפים בפורום. חלאס להיות ילדים.
 

Mike A

New member
צק צק צק

זה כשכזה עושים עם הלשון צק צק צק צק צק צק צק צק
 

z o i

New member
visual paradox

אני לא יודע אם זה בוקר ערב או צהריים וגם לא איכפת לי. החלוקה הזאת טיפשית וגם מיותרת. דבר אחד אני יכול להבטיח לך: במסיבה של אנפילד לפני כחודש וחצי visual paradox ניגנו בוקר, וזה אחד מהבקרים היותר טובים שהיו לי (ולכולם) בחיים. באמת לא הבנתי מאיפה הם שלפו את המוזיקה שלהם. נשמעו כמו יצירת אומנות... כל הכבוד להם
 
למעלה