BoBo, CoCo, משא ונושאים.......

מצב
הנושא נעול.
BoBo, CoCo, משא ונושאים.......

BoBo, CoCo, משא ונושאים.......
לפי מה שרשום באתר "חדשות הרכבת", קטרי ה CoCo יועדו לרכבות משא. אז למה אני רואה לא פעם ולא פעמיים קטרי CoCo עם דאבל דק, בכ"ס?
 

Dani Bukhman

New member
המושג "מחסורבציוד ניד" אומר לך משהו

BoBo, CoCo, משא ונושאים.......
לפי מה שרשום באתר "חדשות הרכבת", קטרי ה CoCo יועדו לרכבות משא. אז למה אני רואה לא פעם ולא פעמיים קטרי CoCo עם דאבל דק, בכ"ס?
המושג "מחסורבציוד ניד" אומר לך משהו
 
מחסור בציוד נייד

אומר לי והרבה
אבל עד כדי כך???
מחסור בציוד נייד
אכן כן, מצבת הציוד הנייד של רכבת ישראל כיום מצריכה את השימוש גם בקטרי המשא מדגם JT42CW ברכבות נוסעים. דרך אגב, מותר להם לנסוע עד 110 קמ"ש אז מפליא אותי לשמוע את הדיווח שמפעילים אותם עם רכבות נוסעים רק עד למהירות מירבית של 100 קמ"ש. אנסה לברר את העניין. כמובן שהמגבלות של השימוש בקטרים אלו מניעות הרכבת להגביל את השימוש בהם לרכבות בהן המאפיינים השונים שלהם לא יפריעו יותר מדי ללוח הזמנים. המצב הקריטי של מחסור בציוד נייד יימשך, כנראה, גם לאחר הגעת סדרת הקטרים וקרונות הקומותיים הבאה בשנה הקרובה, זאת בגלל הרחבת השירות לתחנות הראשונים, בית שמש ונתב"ג, אם כי כדאי לציין שלוח הזמנים הנוכחי כבר כולל 'הכנה' להפעלת שירותים אלו, כך שלא צפוי שינוי משמעותי בכמות הרכבות המופעלת וכמות הציוד הדרושה.
 

KatarBoBo

New member
משא ונוסעים

BoBo, CoCo, משא ונושאים.......
לפי מה שרשום באתר "חדשות הרכבת", קטרי ה CoCo יועדו לרכבות משא. אז למה אני רואה לא פעם ולא פעמיים קטרי CoCo עם דאבל דק, בכ"ס?
משא ונוסעים
עם חסר קטר BoBo מפעילים רכבת עם קטר CoCo במהירות המכסימלית של 100 ק"מ
 

urielp

New member
מה זה BoBo ומה זה CoCo?

משא ונוסעים
עם חסר קטר BoBo מפעילים רכבת עם קטר CoCo במהירות המכסימלית של 100 ק"מ
מה זה BoBo ומה זה CoCo?
אני מכיר את הקטרים הישנים (107, למשל), קטרים חדישים (733, למשל) וקטרים שאני חושב שנקנו לרכבות משא, זהים ל 733 אך צהובים. אז, מה ההבדלים ומה הכינויים?
 
סוגי קטרים

מה זה BoBo ומה זה CoCo?
אני מכיר את הקטרים הישנים (107, למשל), קטרים חדישים (733, למשל) וקטרים שאני חושב שנקנו לרכבות משא, זהים ל 733 אך צהובים. אז, מה ההבדלים ומה הכינויים?
סוגי קטרים
פירוט של סוגי הקטרים, בחלוקה לסדרות המספרים שלהם, ניתן למצוא בעמודי ה-'נייד' של האתר 'חדשות הרכבת'. שם תמצא שקטר 107 הוא מדגם G12 בעוד קטר 733 הוא מדגם JT42BW המכונה בארץ 'בו-בו' בגלל סידור הגלגלים שלו. פירוש למוני 'סידור גלגלים' ולמשמעות של האותיות Bo'Bo' תמצא בקישור לעמוד המונחים שקיים בעמוד הראשי של הציוד הנייד וגם בכל אחד מעמודי הציוד הנייד העיקריים. הקטרים שקיבלו את הכינוי 'קו-קו' הם מדגם JT42CW (לא CB!) ווהם אכן מאותה 'משפחה' כמו קטרי ה-'בו-בו'.
 
ה-BO-BO הוא: נא לשים ../images/Emo23.gif :

מה זה BoBo ומה זה CoCo?
אני מכיר את הקטרים הישנים (107, למשל), קטרים חדישים (733, למשל) וקטרים שאני חושב שנקנו לרכבות משא, זהים ל 733 אך צהובים. אז, מה ההבדלים ומה הכינויים?
ה-BO-BO הוא: נא לשים
:
היצרן: GEC. ALSTHOM TRANSPORTE S.A E-46017, ALBUIXECH, VALENCIA, SPAIN קטר קו-ראשי:Bo-Bo הזמנה ראשונה: מספרי הקטרים: 731 – 740 דגם: (JT 42 BW) (GA 3000) מספר הזמנה: ? אורך: 20.40 מ' רוחב: 2.85 מ' גובה: 4.05 מ' משקל עצמי: 89.5 טון סידור גלגלים: 0-4-4-0 דגם המנוע: EMD 12 N710 G3B כוח-סוס: 3,200/3,000 כו"ס מהירות מירבית: 140 קמ"ש מהירות מקסימלית מותרת: 140 קמ"ש מהירות מקסימלית מותרת כקטר בודד: 120 קמ"ש דוגמת צביעה: (פסים) כחול, לבן, אדום
 
שאלות רק בשבוע הבא בבקשה. תודה !

ה-BO-BO הוא: נא לשים
:
היצרן: GEC. ALSTHOM TRANSPORTE S.A E-46017, ALBUIXECH, VALENCIA, SPAIN קטר קו-ראשי:Bo-Bo הזמנה ראשונה: מספרי הקטרים: 731 – 740 דגם: (JT 42 BW) (GA 3000) מספר הזמנה: ? אורך: 20.40 מ' רוחב: 2.85 מ' גובה: 4.05 מ' משקל עצמי: 89.5 טון סידור גלגלים: 0-4-4-0 דגם המנוע: EMD 12 N710 G3B כוח-סוס: 3,200/3,000 כו"ס מהירות מירבית: 140 קמ"ש מהירות מקסימלית מותרת: 140 קמ"ש מהירות מקסימלית מותרת כקטר בודד: 120 קמ"ש דוגמת צביעה: (פסים) כחול, לבן, אדום
שאלות רק בשבוע הבא בבקשה. תודה !
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה