BMP בMFC
ברצוני לכתוב תוכנה שמשתמשת בקובץ BMP ב ++visual c . יש לי קוד מצ´וקמק שמציג את הBMP בסדר אבל כנראה שהוא לא ממלא את CPalette כראוי ולכן התוכנה די מפגרת. אני לא מצאתי קוד באינטרנט שממש קורא קובץ BMP ומפרש אותו לתוך המבנים הדרושים אלא קוד שצריך שהBMP יהיה בתור resource. את זה אני לי רוצה, אני רוצה לקרוא BMP מקובץ נפרד. כל עזרה תתקבל בברכה תודה זיו
ברצוני לכתוב תוכנה שמשתמשת בקובץ BMP ב ++visual c . יש לי קוד מצ´וקמק שמציג את הBMP בסדר אבל כנראה שהוא לא ממלא את CPalette כראוי ולכן התוכנה די מפגרת. אני לא מצאתי קוד באינטרנט שממש קורא קובץ BMP ומפרש אותו לתוך המבנים הדרושים אלא קוד שצריך שהBMP יהיה בתור resource. את זה אני לי רוצה, אני רוצה לקרוא BMP מקובץ נפרד. כל עזרה תתקבל בברכה תודה זיו