BIDS באיביי

fischersimon

New member
BIDS באיביי

שלום, קיבלתי 6 בידים ומעניין אותי בדיוק מה הלך פה. היום בצהריים הסכום היה 6 סנט ועמד על 6 סנט עד לערב, כרגע אני לא רואה את ה6 סנט ומעניין אותי איך זה עובד בדיוק כי אני רואה הצעה של סנט ובדיוק אותה ההצעה שוב, דולר ועוד פעם. אשמח לדעת איך זה עובד בדיוק, תודה.
 

ozitex

New member
מה לא ברור?

הבידר הגבוה ביותר שלך נתן הצעה גבוהה בלפחות חצי דולר מקודמו.
 

fischersimon

New member
וואלה איך לא חשבתי על זה!

שכחת גם לציין ש5 יותר נמוך מחמש וחצי, ולקנח בזה שהעולם הוא עגול. השאלה שלי היא איך מסתדרים הבידים הקודמים כי יש שני בידים זהים כל הזמן חוץ מהאחרון, והיה ביד של 6 סנט שהחזיק בערך יום שלם ונמחק לגמרי, שזה לגמרי לא מסתדר לי.
 

The Experience

New member
תשים לב לתאריכים בצד

ב15 למרץ ה174* נתן הצעה ראשונה ואז ה* ב17 נתן הצעה של 1$ עגול ולמחרת ב18 ה174* נתן גם הצעה של 1$ ומכוון שה* היה ראשון אז ההצעה שלו נשארה על העליונה ובאותו היום הוא גם חיזק ב5$ ואז *174 (אפשר להתקשר? חח) ראה את זה וגם שם ב18 לחודש הצעה של 5$ (קצת מסובך האמת) ואז ראה שהוא עדיין לא המוביל אז חיזק ל5.5$ וכרגע ההצעה שלו הכי גבוה. בנוגע ל6 סנט - יש אופציה להסתיר את הAUTOMATIC BIDS וככה הם מראים לך רק את הבידים שאנשים שמו פיזית ולא קפיצות אוטמטיות של "מלחמה" ובגלל זה ה6 סנט נעלמו ביחד עם עוד רשימה ארוכה של קפיצות
 

delikat

New member
רגע - זה לא הגיוני.

בואו נגיד שמישהו הציע דולר. איך יכול להיות שהבא בתור שמציע יציע גם הוא דולר? הרי הוא ידרש להציע סכום גבוה יותר, לא? אני לא מנוסה יותר מידי, אבל זה לא נראה הגיוני.
 
למעלה