Battle For Middle-Earth II הזדהב

bigbird123

New member
Battle For Middle-Earth II הזדהב

אז כן, לפני כמה ימים פיתוח המשחק הסתיים והוא הזדהב (=משמע נשלח לשכפול המוני). המשחק צפוי להגיע לחנויות בארה"ב ב 28 לפבואר ולאירופה ב-2 למרץ. לפני שבוע בערך שוחרר הדמו שנותן להתנסות במשחקי SKIRMISH (סינגל-פלייר) עם הגמדים וה-GOBLINS. הדמו שוקל 1300MB (שאלה 1.3GB) להורדה הדמו נראה נהדר ואני מחכה למשחק המלא עם שאר הצבאות: אנשי המערב, העלפים, אייזנגרד, מורדור
 

Stansfield

New member
*לא יכולה לחכות*

אהההה ההתרגשות
 

Y. Welis

New member
קשה להאמין כמה הדמואים האלה

שוקלים היום... גם הדמו של Empire at War, המתחרה הענקי של המשחק הזה, שוקל 740 מגא. אני עוד זוכר תקופה שעשרה דמואים היו ממלאים תקליטור בודד.
 

bigbird123

New member
לא רק הדמואים, המשחקים גדלים

כבר כמעט כל משחק מגיע על דיסק DVD, ואם לא אז איזה 2-3 דיסקים רגילים ככל שהגרפיקה משתפרת שוקל יותר כנראה..
 

Berethor

New member
היה גם תקופה ..

שעשרה משחקים מלאו דיסקט בודד...התקופה של מריו ופקמן...אבל למה לסתכל אחורה..התכנולוגיה והגרפיה הולכים קדימה ואנחנו אתם..לא באמת הייתה רוצה לחזור לשחק בגרפיקה של EOE/וורקרפט הראשונים רק עם דמויות של LOTR..איכות דורשת זיכרון בדיסק קשיח ושדרוג מחשב מדי פעם.
 

Y. Welis

New member
אני בהחלט מוכן - אם פירוש הדבר יהיה

עליה וריצה מהירים יותר של המשחק, עם כיפיות דומה. עדיין לא ראיתי משחק שהתחרה ב'וורקראפט 2' או C&C הקלאסיים (לפני 'טייביריום סאן').
 

oneman2

New member
וורקראפט 2../images/Emo99.gif

הייתי ממשיך לשחק בו אם הוא לא היה ישן מדי בשביל לעבוד על המחשב...
 

Larahl

New member
אני חושב שיש פאטצ'ים

שיכולים לפתור את הבעיה הזו
 

Y. Welis

New member
אכן יש גירסה עם משחק רשת

שכוללת גם את חבילת ההרחבה ורצה על XP. אגב ההרחבה קשה באופן מוגזם למדי... וחסרה את האנימציה המרשימה.
 

Berethor

New member
../images/Emo5.gif

לא שמעתה שיצא שלוש...אנשים אתם חיים במאה הקודמת...מזל שיוצרי המשחקים והגיימרים לא חושבים כמוכם אחרת היינו נשארים באפלה טכנולוגית בעולם המחשבים ועם גרפיקה ואיכות ומשחקיות של מריו ודיגר עוד חמש מאות שנה..ומשחק כמו BFME 2 היה נראה כמו "שולה המוקשים"(Minesweeper) עם אורקים ואנשים.
 

oneman2

New member
ווקראפט 3 זה זבל

המשחק אסטרטגיה הכי משעמם ששיחקתי בו, אפילו יותר empire earth 2 (שיעמום טוטאלי)
 

Y. Welis

New member
משחקיות לא קשורה לגרפיקה

וזו טעות נפוצה. כמה מהמשחקים היותר מקוריים ומבריקים שנוצרו מעולם נכתבו לפני 10, 15 ו-20 שנה. יש אנשים שמכורים באופן מוחלט למשחקי טבלאות כמו Football manager, שבהם רק מספרים מתחלפים, או למשחקי אסטרטגיה טבלאיים כמו Master of Orion. למעשה, משחק האסטרטגיה הכיפי ביותר שאני זוכר מגיל צעיר, היה 'גו' (אבנים לבנות ושחורות על לוח משבצות) - כל השאר עושה הדמיון שלך.
 

Larahl

New member
כמו שכבר אמרו...

גרפיקה זה לא הדבר החשוב זה המשחקיות. בחיי שאני עוד משחק כל כך הרבה משחקים ישנים שהיו ל-NES וכל מיני כאלו. כל הקטע במשחקים זה ההנאה מזה והשמחה לא לראות מול העיניים שלך גרפיקה מעולה וענקית...רק להנות..
 

Berethor

New member
"מתחרה" ?

BFME הראשון..שלא לדבר על השני עוברים אותם בהליכה.
 

oneman2

New member
ג'יגה וחצי לדמו?../images/Emo5.gif

איפה המשחקים כמו אייג' אוף אמפיירס שתפסו בקושי 100 מגה...
 

Berethor

New member
חחחח

אז תחזור לשחק בוא או במשחק אחר עם גרפיקה דומה..."נוסטלגיה", בשביל משחק איכותי וטוב היום..צריך זכרון בדיסק קשיח ומחשב טוב!..ואפשר לראות את זה אפילו בBFME הראשון עם יש למשהו מחשב עגלה(או שפשוט הוריד לרזולציה..אתה מוזמן לנסות) ואז עובד לו ברזולוציה הכי נמוכה וזה כבר לא נעים לשחק..ובקשר לזיכרון..פשוט תקנה דיסק קשיח יותר גדול...אתה לא מצפה שיעשו משחק של 100 מגה היום..זה היה שלב ורבע..חחח..אל תשווה לתקופה שדמות הייתה נקודה על המסך ומחנה מספר כתמים..
 

oneman2

New member
האמת היא ש...

אני עדיין משחק אייג' אוף אמפיירס לפעמים- המשחקים החדשים מתחילים להמאס
 

bigbird123

New member
דרישות רשמיות של המשחק

דרישות מינימליות:
* Microsoft® Windows® XP * PC with 1.6 Ghz equivalent or higher processor * 256 MB of system RAM * 512 MB of system RAM for online play with 3 or more players * 5.5 GB available hard disk space * 16x speed or faster CD-ROM drive * 64 MB GeForce3-class video card. --- We will only officially support cards with ATI and Nvidia chipsets, and the Intel GMA 900 and GMA 950 products. We are not officially supporting the GeForce 4 MX series. --- Please note, WE ARE supporting all other cards in the GeForce 4 series including GeForce 4 TI, GeForce 4 Go, and GeForce 4200. * Sound card with speakers or headphones. * Microsoft Mouse or compatible pointing device. * 56.6 Kbps or better modem for 1v1 online play. * Broadband connection for online play with 3 or more players. * DirectX 9.0c or above.​
כדי לשחק על גרפיקה Ultra High:
3.0GHz Intel CPU, 1GB of RAM, and an NVIDIA 6600 or 6800 Ultra or 7800 GT or GTX.​
מקור: http://www.ea.com/official/lordoftherings/bfme2/us/features.jsp
 
למעלה