BAHAMUT

yepeled

New member
BAHAMUT

הצלחתי בניסיון שלישי לקפל את הגדם המסובך הזה של KAMIYA. מנייר אריזה 70 ס"מ צבוע בשתי שכבות לכה רכה.
 

amitzur66

New member
איזה יפיוף!!! ../images/Emo13.gif

אבל האם זה לא הדרקון ? ויהודה, שאלה קצת נאיבית בהתחשב בתהליך הכרוך במריחת לכה על 490 סמ"ר - מרחת את הלכה לפני או אחרי הקיפול?
 

amitzur66

New member
ז'תומרת...

ברור שזה לא הדרקון, אבל זה פשוט מאד דומה. לא הכרתי את הדגם הזה עד עכשיו... ובבקשה, מספיק עם השאלות הטיפשיות.
 

yepeled

New member
זה אותו שם

בספר כתוב גם DIVINE DRAGON וגם BAHAMUT את הלכה מרחתי על הנייר פרוש לפני הקיפול בעזרת מברשת רכה ועבה. מרחתי צד אחד, ואחרי יבוש גם צד שני. זה גורם לנייר לזכור יותר את הקיפולים ולא להתקמט. בגמר הקיפול התברר כי הנייר עדיין לא חזק מספיק ואז מרחתי בלכה את הדגם הגמור חיצונית, ובאיזור הרגליים ובסיס הזנב גם בין הקפלים. (יש לזה אפקט של הדבקה - על תספר לאף אחד!) פשוט קשה לקבל שאחרי עבודה קיפול כל כך ארוכה ומסובכת מתברר שבחירת הנייר והכנתו לא היתה מספיק טובה, והיה צריך למרוח את הנייר הפרוש עוד פעמיים, או לבחור בנייר אחר. הלכה הזאת היא רכה ומתיבשת לאט. בתהליך ההתיבשות אפשר להמשיך ולעצב את הפרטים הקטנים כמו אצבעות, קרניים, לעגל רגליים וידים לפרוש את הכנפיים. כאשר הלכה מתיבשת הנייר מתקשה ולא חוזר לקדמותו והעיצוב נשאר. אם הנייר לא התקשה מספיק אפשר למרוח עוד שיכבה ולהמשיך ולעצב. אני מרחתי כל חלק בנפרד עיצבתי ואחרי ההתיבשות שלו מרחתי חלק נוסף. התהליך הזה לקח מספר שעות אך התוצאה יוצאת יפה. את השיטה הזאת למדתי מהרמן מריאנו - המלך של העיצובים המושלמים.
 

shiaodan

New member
ממש יפה וידידותי

הדגם הזה כאשר נעשה על ידי רוב האוריגאמיסטים מקבל לבסוף מראה אכזרי ורע והדגם שלך נראה מאד סימפטי ממש BAHAMUT פילנטרופ המזכיר דמות מתוך סרט מצויר
 
למעלה